SirHartge Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Nå har jeg vært på hugget og spare kasse igjen og fiksa meg en billig no vibes sak. Den kosta meg 120kr + ei stål plate. Det er plass til 3 disker i den. Mer info kommer senere. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Sorry hvis bildet var svært.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg beundrer deg for dine kreative "sprell" Sir, men hvordan ser egentli maskina di ut nå? Mener jeg har lest du har vært hos "hugger'n" ett par ganger før.. Du stuer vel ikke maskina full av skrot som nett så vidt henger sammen og ser helt for ***** ut? Lakt ut et bilde av maskina di?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Får du plass til den ramma i kabinettet, så hører du antagelig ikke mye til diskene? Gummioppheng er jo uansett en god løsning, om man er riktig på hugget etter støydemping :smile: Har man plass til et par disker i brønnen under CD-Rom / brenner, så er løsningen glimrende! Bruker sjøl et opplegg med ganske store kryssmonterte "O"-ringer, og det fungerer upåklagelig Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Quote: Du stuer vel ikke maskina full av skrot som nett så vidt henger sammen og ser helt for ***** ut? Redd for at den ikke ser bra ut her :smile: Men skal lage meg ett nytt kabinett, så da skal alt passe inn :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 er den ramma litt skjeiv eller er det bare jeg som er det? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 13:07, Blod skrev:er den ramma litt skjeiv eller er det bare jeg som er det? Tror ikke det da. Skal ikke være synlig skeiv.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 for å dempe harddisker bruker jo man bare syltestrikker og henger harddisken opp i de i 5,25" brønnen... for vi som ikke har lyst til å gjøre vitenskap av det men allikevel ha samme resultat billigere... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 13:26, normal skrev:for å dempe harddisker bruker jo man bare syltestrikker og henger harddisken opp i de i 5,25" brønnen... for vi som ikke har lyst til å gjøre vitenskap av det men allikevel ha samme resultat billigere... men syltetøy strikken morkner veldig fort når den er strukket slik at det vil være en veldig risikabel mod. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har bare tatt en gammel sykkelslange og snurra den rundt hardiskem jeg. Kosta meg ca.5min arbeid. Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hei Sir. Hvor fikk du tak i strikken du brukte? Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Du har 60GXP IBM....verste på markedet... IBM Kun god i ytelse! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hvor står det IBM? For ikke å si 60gxp? Jeg greier ganske så klart å se at det står Western Digital der jeg, men men. Hvis du ikke mente en annen da Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Uff.... harddisk terror ( yallar ). Disken skal ikke ligge vibrere i en strikk. Ikke rart diskene krasjer, de skal monteres stødig, helst med god kjøling om mulig. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 15:19, - Blaster - skrev:Hei Sir.Hvor fikk du tak i strikken du brukte? DEt er o-ringer. 95*3.5mm, kjøpes på maskin og ships utstyr eller lignende plasser. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Mekket mine egne novibes idag jeg også... Men jeg bare hang dem opp i strikk da :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Er enig med Hondaen, selv om det kan virke deilig å henge opp diskene, bør de monteres fast, ikke i gummioppheng. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Hmm.. kan ha litt rett i det.. Men gjort er hjort, så det får stå til Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 galskap! det har jo vært diskusjoner på dette før! husker ikke tråden, men det ble referert til matte som bare f####, og jeg skjønte fort at det ikke er meget logisk eller ufalig å "henge" diskene sine i strikk! er det noen universal regel jeg har lært er det at energi ALDRI forsvinner. Den konverterer eller lagres. i dette tilfelle vil det si at ved et spesielt turtall vil diskene riste no' jævlig! i værstefall kan disken ta kvelden. (gamle hd'n min fikk samme syndrom da jeg testa strikk metoden. men den ble ikke ødelagt. desuten verken rister eller støyer western digital hd'n min:-) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 22:04, el_diablo_21 skrev:galskap!desuten verken rister eller støyer western digital hd'n min:-) Da har du en 5400 disk. For min WD bråker no j.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå