Gå til innhold

Prosjekt.. waterbox.. gammle silent triad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss, for en fantasi dere legger for dagen!

 

Btw; Forslag til logo: Silent Triad.

Silent Triad ja.. noe form logo?

Det er jo en passende navn på prosjektet hadde jeg bare fått oversettelsen også..

:)

 

Men nå gleder jeg meg bare ennå mer til å ta fatt på prosjektet..

Er jo trossalt ikke mange som har opp ned pyramide kabinett da:)

Selv om det ennå er en del småpuss jeg må se på..

Lenke til kommentar

Triad om jeg ikke husker feil er noe alla en kinesisk/japansk el. mafia gjeng. Men her menes det vel noe med tri = tre som i tre hjørner = trekant. Logikken min er ikke helt god, men tror du skjønte det.

Så korrekt oversettelse om overstående er korrekt er Stille Trekant.

Eller noe sånt :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Vel, nye ideer kommer konstant.. ehhm.. nesten.

jeg og bamsefar pønsket ut en fin tanke i går.. oppned trekant..:)

bilde:

kabbis32th.jpg 

 

kabbis31th.jpg 

 

Hva synes dere? ikke dumt nei?

All ære til bamsefar som sto for tegningen :)

 

Jeg blir sansynlig å gå for dette prosjektet, da det er neppe noen som har noe lignende :D

Dette var den råeste ideen jeg har sett... ever... :thumbs:

:yes: Gå for oppned pyramiden du!! :yes:

Lenke til kommentar
Vel, nye ideer kommer konstant.. ehhm.. nesten.

jeg og bamsefar pønsket ut en fin tanke i går.. oppned trekant..:)

bilde:

*Man quoter ikke bilder*

 

Hva synes dere? ikke dumt nei?

All ære til bamsefar som sto for tegningen :)

 

Jeg blir sansynlig å gå for dette prosjektet, da det er neppe noen som har noe lignende :D

Lett å se at "bamsefar" har en finger med i spillet her, han elsker jo grønt, pussig egentlig trodde honning var gulaktig jeg :D

La honning stå en stund så skal du se at grønnfargen kommer ;)

At noe ble grønt her, var nesten en tilfeldighet. Var nesten var for å skille ut de forskjellige delene, selvom underbevistheten min kanskje hadde en finger med.

 

Hmm, kunne ønske det var jeg som skulle lage denne :love:

Honning kan stå i 10 år, den er fortsatt i grønn. Den er bare brun, og har skillt seg litt, har en på hytta som har stått der i 10+ år .. ;)

 

MEn appropo det "trekant" prosjektet, hadde sikkert vert fint å hatt i stua eller noe :p men å ha hå opp ned i topp :nei:. Men kanskje der PSU. står, eller i kanten.

 

Men hvordan skal man få allt dette til å henge sammen? :)

Lenke til kommentar

Det der så fett ut! Hva med å ha en trekantet pyramide (egentlig ikke så farlig, men det matcher navnet enda bedre :) ) i stedet for den firkantede? Også tenkte jeg på at du lager pyramiden som en ramme (metall, tre? samma..), så bruker du sotet plexi (ikke så altfor mørk film, da forsvinner noe av poenget mitt ;) ..). Og da langs ramma kan du ha noen rør av et eller annet slag som du fører alle kabler gjennom. Da vil det bli meget stilrent! ...Synes dette kan bli stilig! (kommer ann på om du liker plexi eller ikke.. ;) ) :green:

 

Jeg bare idémyldrer litt. :D

 

 

Stå på dette blir bein tøft! :w00t:

 

EDIT: Måtte legge til noe..

Endret av MixMaster
Lenke til kommentar
Det der så fett ut! Hva med å ha en trekantet pyramide (egentlig ikke så farlig, men det matcher navnet enda bedre :) ) i stedet for den firkantede? Også tenkte jeg på at du lager pyramiden som en ramme (metall, tre? samma..), så bruker du sotet plexi (ikke så altfor mørk film, da forsvinner noe av poenget mitt ;) ..). Og da langs ramma kan du ha noen rør av et eller annet slag som du fører alle kabler gjennom. Da vil det bli meget stilrent! ...Synes dette kan bli stilig! (kommer ann på om du liker plexi eller ikke.. ;) ) :green:

 

Jeg bare idémyldrer litt. :D

 

 

Stå på dette blir bein tøft! :w00t:

 

EDIT: Måtte legge til noe..

Har du bommet helt på de siste bildene eller?

Den originale ideen er kastet bort og vrøvlet sammen i søppla.

Lenke til kommentar

Vel.. da er man tilbake i fra jobb.. og man kan ta fatt på videre planlegging..

 

Har fundert litt.. Tror jeg skal satse på noe litt mer tradisjonelt og heller ta denne litt ville ideen etter jeg er ferdig med mitt første kabinett.

Man må jo lære å krype før man kan gå.

 

Men ingenting er bestem ennå.. så kom gjerne med innspill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...