EJN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Stilig! Får du til dette blir det kjempebra, alltid bra med nyvinnende og originale konsepter! Stå på! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 takker Det meste er mulig bare man tar seg tid til å fundere ut hvordan ting skal gjøres Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Syns det designet var på grensen til genialt jeg da Nyskapende Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jøss, for en fantasi dere legger for dagen! Btw; Forslag til logo: Silent Triad. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Water Radiation Endret 12. april 2004 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 kan bli bra dette. men du trenger nok like mye om du ikke trenger mer pågangsmot som (ååh.. han som lagde den grønne plexi tingen med vann kjøling.. han hadde et tower fra 3dfx...) You mean me? Pågangsmot har alle. Håper bare at alle slipper like mye uflaks som jeg hadde. Btw: Digget skissen du hadde i dag "Doffen" ja.. det var deg basefar! jeg digget det kabinettet ditt kjempe mye håper dette blir like bra! lykke til! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Lurte på et par spm.... Ser at du bruker SketchUp.... Selv er jeg ganske ny på dette, har selv tenkt å bygge et kabinett snart å fant ut at sketchup er et fint fint program å bruke.... Så da lurte jeg på; åssen får du slike fine hovedkort å cd-rom osv? Har heller ikke helt funnet ut åssen en lager det til bildefil....sikkert en enkel løsning..... Anyways..takker for svar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 vel.. komponentene henter du her For å lage en bilde fil så går du på; File - export og så raster image Har også klekt ut at dette blir ett ganske fint bord å ha ting og tang på.. blir jo ca 50 cm høyt og får en fin flate for å ha ting på Så det blir to ting i ett Jeg får sitte å tegne litt til.. for i morgen er det opp og avgårde til Danmark Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 dette blir sikkert bra.... men de første tegningene dine er ikke noen "helt nye ide".... det er jo akkurat som et cube kabinett bare at den ene halvdelen er litt smalere... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 jepp.. men som du sikkert skjønner.. idemyldring.. det startet der, og du ser hvor jeg har kommet nå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vel, nye ideer kommer konstant.. ehhm.. nesten.jeg og bamsefar pønsket ut en fin tanke i går.. oppned trekant.. bilde: Hva synes dere? ikke dumt nei? All ære til bamsefar som sto for tegningen Jeg blir sansynlig å gå for dette prosjektet, da det er neppe noen som har noe lignende Lett å se at "bamsefar" har en finger med i spillet her, han elsker jo grønt, pussig egentlig trodde honning var gulaktig jeg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 hehe... det er sant.. men han er dog sinnsykt flink til å tegne i sketchup da.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 fancy.. Men hvorfor ha 80 MM vifter? Når jeg skal custum bygge noe går jeg alltid for 120 mm dersom det er plass.. Fordrar ikke noe annet Men idè, dersom jeg skulle bøgd noe selv skulle jeg hadde en 1-2 cm rom bak cdrommer, hk, til å ha alle kabler i, så systemet hadde sett kabelfritt ut.. og så i bonn skulle det vært en disk boks med plass til 8 disker i.. med 90 eller 120 MM foran. Det hadde vært min dreamcase.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 at det er 80 mm vifter der er bare fordi at det var de eneste viftene jeg hadde komponeter til.. 92 er minimum hoss meg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Men... Hovedkortet i toppen? (oppned trekanten) Husk, varme stiger. Sier ikke mer jeg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 jah.. jeg vet.. finner sikkert en løsning på det tar det når jeg er hjemme igjen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vel, nye ideer kommer konstant.. ehhm.. nesten.jeg og bamsefar pønsket ut en fin tanke i går.. oppned trekant.. bilde: *Man quoter ikke bilder* Hva synes dere? ikke dumt nei? All ære til bamsefar som sto for tegningen Jeg blir sansynlig å gå for dette prosjektet, da det er neppe noen som har noe lignende Lett å se at "bamsefar" har en finger med i spillet her, han elsker jo grønt, pussig egentlig trodde honning var gulaktig jeg La honning stå en stund så skal du se at grønnfargen kommer At noe ble grønt her, var nesten en tilfeldighet. Var nesten var for å skille ut de forskjellige delene, selvom underbevistheten min kanskje hadde en finger med. Hmm, kunne ønske det var jeg som skulle lage denne Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Men... Hovedkortet i toppen? (oppned trekanten)Husk, varme stiger. Sier ikke mer jeg. Og? Men en liten vifte for å få litt sirkulasjon så spiller det ingen rolle siden den skal vannkjøles (om ikke Stig-Arne ombestemmer seg da) Hvor skulle ellers kortet stå? Kunne latt det ligge lengre ned, men da måtte trekanten utvides og du ville hatt et svært tomrom i toppen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 sant.. men jeg tror nokk jeg må først tenke luftkjøling.... du vet, økonomi.. Men det blir jo bare over en kortere periode.. og da skal jeg nokk klare meg med litt høye temperaturer.. og uanset.. varmen som blir utviklet, blir bare å komme ifra skjermkort og cpu.. og det skal jeg klare å leve med til vannkjøling er på plass. for nedover fra diskene blir det tett slik at det ikke kommer varme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå