Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) tips ønsker jeg jo selvfølgelig.. Alltid like hyggelig med tips.. Skal se om jeg klarer å komme med en tegning om hvordan jeg har tenkt det:) Noen bilder av den lille skjule ledninger planen min: Her hadde jeg tenkt å la ledningene gå. Den brune boksen er PSU. Ledningene skal føres under der, og oppover veggen til de aktuelle komponentene. Jeg bare lager hull der de må komme ut.. Her ser dere hvor ledningene vill gå, siden jeg har vinkelt IDE kontakter på hk så gjør det enklere for meg å få lagt IDE kablene også under denne platen. strømkablene må jo selvfølgelig forlenges, men det ser jeg ikke på som noe problem, da microplex.no har nokk av dem Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hm, tipset mitt går jo ut på hvordan du på en relativt enkel måte kan lage deg en plexi-tank. Send meg en PM, så kan jeg sikkert sende deg noen bilder og forklaringer. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Blir nok bra dette, om du da fullfører det.. Stå på! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 når har du tenkt å begynne å bygge? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) dD. Det er det jeg satser på.. Har hatt planer lenge om å bygge meg eget kabinett.. og nå håper jeg kan få fullført det.. Tegningene begynner å falle på plass og listen over ting og tang stadig øker... Snekkern: Det vet jeg ikke helt ennå.. Må nesten få økonomien på plass først.. Har ikke fått fast jobb ennå desverre.. Men jeg håper på å begynne sånn smått ut i uken eller uken etter det.. Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
bluet Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hva med å lage en tank i plexi nederst i fronten buet som i toppen? Da blir det jo litt symmetri også Edit: Har du et nick du bruker mye i spill eller noe? Endret 11. april 2004 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jah.. ikke dumt.. Bruker Doffen i spill jeg.. når jeg en skjelden gang spiller Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 var jo skamm stygt so fucking what, forumet er til for hjelp ikke dissing. Jeg tror ikke han mente det slemt, han mente sikkert at det var skikelig slemt at han klarer å få idèer som han har , ut i virkligheten... PS: jeg kjenner ikke han fyr`n som sa det..."skammt stygt" mvh stian_A Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 det håper jeg, for det er lite inspirerende å få slike kommentarer.. Men folkens.. jeg trenger ennå en logo Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Angående når jeg skal starte. Det blir nokk litt utsatt da jeg må kjøpe ny skjerm.. Den jeg har nå begynner å svikte meg Så begynnelses dato er foreløpelig ukjent Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Logo, hvor skal du ha den? Jeg og vurderer å starte å bygge et kabinett fra bunnen av. men jeg har lyst til å lage noe orginalt.... Som foreksempel bygge en stol m pc inni. Men angående din ide.. ser ganske bra ut... det andre forslaget likte jeg best så det så. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 det andre forslaget hva? med tanke på vinduet? Logoen skal være over vinduet.. visst dere skjønner Trenger forstatt tips.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 det andre forslaget hva? med tanke på vinduet? Logoen skal være over vinduet.. visst dere skjønner Trenger forstatt tips.. Er det slik at logoen skal ligge i selve vinduet? Har noen tanker om slikt i det kabinettet jeg nå holder på å bygge, og har tenkt å "gravere" inn (noe så kjedelig?) som AMD-logoen. Teknikken er forresten ganske enkel. Lag en speilvendt mal i kontaktpapir, som klebes på plexien. Deretter glass- sandblåses (graveres) plexiplata, og vips har du en fin logo. Om glasset nå kantbelyses, så blir det prikken over i´en! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) nei, det skal den ikke.. den blir over vinduet.. visst du skjønner Men siden prosjektet nå blir utsatt en del.. så har jeg mer tid til finpussen på tegningene.. lurer en del på hva jeg skal kalle dette prosjektet, lettere å få en logo som passer til det Endret 11. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Vel, nye ideer kommer konstant.. ehhm.. nesten. jeg og bamsefar pønsket ut en fin tanke i går.. oppned trekant.. bilde: Hva synes dere? ikke dumt nei? All ære til bamsefar som sto for tegningen Jeg blir sansynlig å gå for dette prosjektet, da det er neppe noen som har noe lignende Endret 12. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det kabinett designet der så ikke no kult ut det ser bare idiotisk ut Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jaja, alle har nå sin egen mening. Men tror ikke du ser hele greia i riktig perspektiv. Sketchup modell Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 vel, er ikke så mange forskjellige vinkler å ta bildet i.. men folk får mene hva de vill jeg går for dette.. setter i gang så snart pengene er på plass Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ikke dum den oppned trekanten. så lenge du har plass til den, så hvorfor ikke lykke til med prosjektet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 hehe.. har man ikke plass så får man lage plass.. ganske enkelt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå