Dav_id Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 har du kjøpt testversonen eller helle pakka av det programet, vis man kjøper den koster den 415 dollar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 lastet bare ned testpakken... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 kan bli bra dette. men du trenger nok like mye om du ikke trenger mer pågangsmot som (ååh.. han som lagde den grønne plexi tingen med vann kjøling.. han hadde et tower fra 3dfx...) kunne det være G-gnome du tenker på? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Vel.. jeg sitter nå her å funderer på hva jeg kan gjøre med tegningene.. tenker litt på fargen.. hvitt blir litt for hvitt synes jeg.. Noen bilder av fremgangen: Nærbilde, prøve å lage en versjon på rheobusen min.. Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe kul den!!!!!, kan ikke du tegne et unikt kabinett til meg? siden du er så flink i det programet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) det har jeg desverre ikke mulighet til.. Er bare å prøve seg litt frem.. les litt her og her Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ser spennende ut! Keep us posted! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Jupp... En liten trist nyhet: RIP: Seagate Barracuda 7200.7 120 gb P-ATA Gikk av med døden nå i kveld 19:40. Restartet maskinen og pang sa det, alt slo seg av og det luktet svidd. Ingenting virket før jeg koblet i fra disken.. sukk.. Heldigvis har jeg sikkerhetskopi av noe, som jeg tok pga at disken fukset for noen uker siden.. Men langt i fra alt.. Men tilbake til topicen igjen.. Jeg trenger forslag til logo på siden.. Heng dere på Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 En ting, hvor lange skal føttene under være? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 slik som jeg har tegnet dem der, er de 7,8 cm Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Men tilbake til topicen igjen.. Jeg trenger forslag til logo på siden.. Heng dere på bilde eller navn på modden? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 tjah.. hva skal man si.. har ikke anelse hva jeg skal kalle det.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 tjah.. hva skal man si..har ikke anelse hva jeg skal kalle det.. fargene passer til Hulk Smurfen (hvis du skal ha fargene som vist på siste bildet ) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) hehe.. jah.. Men om jeg skal ha de fargene vet jeg ikke.. Den som venter får se.. Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ser fett ut. Men skal ikke denne ligge under Worklogs Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe.. jah..Men om jeg skal ha de fargene vet jeg ikke.. Den som venter får se.. fagene var tøffe syns jeg, ikke alle som har et så fargerikt kabinett (Kansje Worklogs ja) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Ser fett ut. Men skal ikke denne ligge under Worklogs Det er ett litt tvilstilfelle, når jeg startet denne posten var jeg ikke sikker på at jeg skulle virkeliggjøre kabinettet, og er man ikke det så er ikke worklogs plassen. Edit: Nye farger: Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 sitter her å funderer på hvordan jeg skal løse kabelspagetti problemene. En løsning jeg har kommet på er å sette hardiskene til å peke innover.. slik at jeg får kablene så nært som mulig en vegg. I tillegg blir de en dobbel vegg for for å skjule kablene som går i fra hk.. og en dobbel bunn for å legge kablene i fra psu til.. Det burde vel streng tatt gå ann? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 sitter her å funderer på hvordan jeg skal løse kabelspagetti problemene.En løsning jeg har kommet på er å sette hardiskene til å peke innover.. slik at jeg får kablene så nært som mulig en vegg. I tillegg blir de en dobbel vegg for for å skjule kablene som går i fra hk.. og en dobbel bunn for å legge kablene i fra psu til.. Det burde vel streng tatt gå ann? Ingen dum ide! Når man lager sitt eget, så går det jo an å justere litt på slike ting. Hvem har sagt at harddisker skal monteres "langskips"? Der ga du meg faktisk en idé........ *Løpe ut i snikkarbua* Jah, det kan jo gå! En disk er jo akkurat like lang som en CD-rom på tvers, så da er det bare å finne frem dremelen! Btw; Det er ikke så vanskelig å lage en tank, kan jo gi deg noen tips om du ønsker..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå