Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 kan du utdype den litt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ny dag, nye ideer..ny ide: For å bryte litt med det firkantige.. så tenkte jeg på litt buer.. fikk ideen hoss Snekkern`s snekkerbod prosjekt.. håper ikke jeg fornermet han da.. Det der skal vi ikke ha noe av Neida jeg bare kødder Helt greit å bli innspirert av andre , bare det ikke blir for likt. Har selv studert en del kabinetter før jeg satte igang, så lykke til. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 takk takk.. trenger det.. Tenkte jeg skulle prøve meg på evt neste casemod konkurranse Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) kan bli bra dette. men du trenger nok like mye om du ikke trenger mer pågangsmot som (ååh.. han som lagde den grønne plexi tingen med vann kjøling.. han hadde et tower fra 3dfx...) You mean me? Pågangsmot har alle. Håper bare at alle slipper like mye uflaks som jeg hadde. Btw: Digget skissen du hadde i dag "Doffen" Endret 9. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) jess jess.. takker bamsefar.. Er ganske fornøyd selv for det jeg har klart å koke i sammen, med god hjelp i fra deg Funderer å å sette cd`rommene vertikalt også... Se om jeg får tak i slot in dvd brenner også.. det blir bare rått tenker jeg.. har en DVD rom slot in fra før av Vel, natten siger på, og siden jeg ikke får sove.. så gjør jeg noe nyttig, tegner litt.. Kanskje ikke til det bedre.. men har noe å gjøre i allefall Vel, jo senere det blir, jo flere ideer kommer jeg på.. Men nå trenger jeg deres hjelp... Hvilket vindu var best? Det trekantede vinduet, eller det siste her? Edit: kan også legge til at sketch up modellen ligger her Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tja det trekantete var jo bra, det er iallefall noe som ikke alle har. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) da er valget tatt.. Men egentlig passe jo den bedre på det helt firkantige kabinettet, da den rakk helt opp Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tja, hva med en logo i feltet over den trekanten, kunne blitt stilig det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 tjah.. ikke dumt.. Men med min fantasi så blir det heller dårlig.. Til alle som leser denne, visst dere gidder, design en logo som vil passe der og post den her.. så tar vi en poll om hvilken som skal brukes senere? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hvordan gjør dere kasse designere det når dere skal lage ny kasse? Jeg måtte lage papp modell av harddisker og PSU pumpe og vanntank osv. for å klare å lage en bra kasse som ble mest mulig kompakt og praktisk med det jeg har av innmat. PSU, radiator, vanntank og pumpe står helt oppi hverandre, men er nedkjølt av to gode 120mm vifter som ikke lager støy. For å få dette plassert var det kjekkt med full størrelse modeller å dribble dem inn. Endret 10. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Nå er ikke jeg 100% sikker på hva du mener, men .. Tenker du på fasen man planlegger kabinettet i? eller i selve byggingen ? Har bare brukt standard mål på ett chieftec kabinett og utvidet litt her og der.. noe kasse designer kan jeg vel strengt tatt ikke kalles Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg tok utgangspunkt i mitt Lian Li PC 70 , dette synest jeg er litt for stort så de målene jeg kom frem til ble en mellomting mellom PC70 og PC 60. Så har jeg en hviss formening om hvordan det meste skal plaseres (blir nok en del justeringer) for hulltaking bruker jeg da målene på de produkter som skal være i kabinettet. Det meste går på fri fantasi. Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvordan skal du få lagd det kabinettet? Det ser ut som du må ha hjelp fra en spesialist! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 spesialist i hva for noe? Skal gå greitt å lage det kabinettet Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Pytt, er ikke vanskelig det der. Bare man tar tiden til hjelp, men en ting tviler jeg på at du klarer å lage, og det er vanntanken. Blir gøy å se deg prøve hvertfall Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Vel, har gjort noen forandringer.. Å lage vanntank blir bare ekstraarbeid.. så derfor skal jeg bruke MIST tanken som følger med MIST settet som microplex.no har. Og den plasserer jeg som følgende: Jeg setter den enkelt og greitt i fronten.. Og med en LED i så skulle vel det bli meget bra tenker jeg eller? Edit: det er den lille blå saken helt nederst i fronten Farge sammensetningen er ikke 100% ennå, trenger tips til det.. Forslag? Men trenger ennå tips til logo.. kom igjen da.. Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hva slags program er det du bruker for å tegne disse kabinettene? og hvor kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 bruker Sketch Up du finner er 8 timers prøve versjon der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå