Stig-Arne Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Begynner nå på ett nytt prosjekt. Helt i fra begynnelsen av.. Har tegnet litt i Sketch Up og idemyldret litt.. Dette er hva jeg til nå har kommet frem til. Derfor henvender jeg meg til dere.. Jeg trenger tips. Planen er at kabinettet skal bestå av hovedsaklig treverk og plexi. Vannkjøling bygger jeg oppp til, men det kommer senere. Edit: Bildene fjernet i denne posten.. no need any more:) Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
cc Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det kan sikkert bli bra, dette, men jeg lurer på hvis du først skal lage noe helt eget, hvorfor da lage en som likner så på alle andre maskiner? Jeg tenker formfaktor.. Ellers så kan du jo legge ut sketchup-modellen, så kan folk se litt nærmere på den... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Fordi den er praktisk.. Formfaktor.. tjo.. men det har jeg ikke fantasi til rett og slett Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 har du lange nok ledninger fra psu ? ser ut som det er ganske store avstander fra psu til 20pins kontakten + cdrommen osv... ellers ser det bra ut! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Du sier noe der ja.. har ikke tenkt så langt egentlig.. Kan hende jeg plasserer PSU i det andre rommet.. slik at det bare er de mest nødvendige ledningene som går inn i hoveddelen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ok men hva skal det egentlig være i det andre rommet ? Vannkjølinga når den kommer ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 var jo skamm stygt so fucking what, forumet er til for hjelp ikke dissing. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 ok men hva skal det egentlig være i det andre rommet ? Vannkjølinga når den kommer ? Det er dedikert til vannkjøling ja... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 siden du allerede skal bryte (litt) med det vanlige deseignet, hvorfor ikke gjøre slik at cdrommene kommer opp, og ikke ut.. hvis du skjønte.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hadde gått visst brenneren hadde hatt låser for cd platen, og det har den ikke. Derfor blir det litt vanskelig Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 var jo skamm stygt sånne innlegg kan du holde for deg selv. Du synes vel sånn ferdig modda drit er pent? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) En liten update.. Har med god konsultasjon fra bamsefar kommet fram til ett litt annet kabinett enn jeg først begynte med: Uten innhold Med innhold. Visst dere ser litt nøye under.. så ser dere en rund tank i midten.. det skal være vanntanken tenkte jeg.. Endret 8. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kjenner igjen grønnfarge themet God gang, stå på! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 hehe.. jah... du som tipset meg om den Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Ny dag, nye ideer.. ny ide: For å bryte litt med det firkantige.. så tenkte jeg på litt buer.. fikk ideen hoss Snekkern`s snekkerbod prosjekt.. håper ikke jeg fornermet han da.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva skal inn av hardware da? Jeg bygde nylig kasse, men det var bare av sponplater. Det som var halve poenget var å eliminere støy, så jeg bygde eget rom/tunell med 120mm vifter i hver ende der 4 Harddisker er montert, må si jeg ble overrasket over hvor bra det fungerte. Kaldere harddisker og mindre støy, mindre varme i kassen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) skal ha inn det som du ser står i profilen min:) Noen som har tips til hvordan jeg skal få fyllt buene? Jeg får dem ikke fyllt med farge uansett hva jeg gjør Endret 9. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Her ett nytt bilde med innhold: Endret 9. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 kan bli bra dette. men du trenger nok like mye om du ikke trenger mer pågangsmot som (ååh.. han som lagde den grønne plexi tingen med vann kjøling.. han hadde et tower fra 3dfx...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå