backslazh Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har to hovedkort, men er usikker på hvilke av dem jeg skal bruke og hvilke jeg skal selge. Prosessoren jeg har er Intel P4 2,8ghz, og de to hovedkortene er ABIT BH7-E og ASUS P4V800-X. Håper på svar! Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg hadde gått for Abit... Den er jo kjent som en god overklokker, men Asus er også veldig gode overklokkere.. skjønner dilemmaet, men har valgt Abit.. mer erfaring Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 eg har et A-Open ak77-8xn hk, og jeg er veldig fornøyd. dette er socket a kort som ikke støtter mere enn 333MHz cpu men støtter 400 DDR Ram. det eneste minuset er at det ikke har dual ram støtte og at det ikke støtter s-ata mvh Dan Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er jo flott at du er fornøyd med ditt socket a kort. Men det har jo ingen verdens ting med en Intel P4 2,8ghz å gjøre Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dette temaet er så gammelt at det er sykt! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 epox -4pca3+ et stort pluss er alle IDE portene....2+4 og 2 SATA(kunne vært flere) jeg er utrolig fornøyd med det. klokkeegenskapene er ekstreme(synes jeg) det er kanskje dyrt, men er verdt penga! Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Dette temaet er så gammelt at det er sykt! Det er mulig at temaet er gammelt, men har du ikke noe konstruktivt å bidra med, en link til en tråd hvor disse to kortene er diskutert før f.eks, så ser jeg ingen grunn til at du skal poste i denne tråden. Det samme gjelder dere som poster andre kort her. Trådstarter ber eksplisitt om sysning på hvilket kort som er best av to nevnte. Andre kort har ingenting med saken å gjøre, og vidre poster av denne typen anses som spam, og jeg vil reagere deretter Endret 8. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ASUS: PC3200 Ram, RAID funksjon, AGP8, SATA ABIT: PC2700 Ram, AGP4 Var det jeg kunne finne av forskjell. Er sikkert mange andre fordeler/ulemper. Men ut fra det, ser ASUS kortet bedre ut. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 enkelt og greit, hvis du gidder så tester du hvilket kort du får mest poeng i div test programmer...eller klokker de to kortene max. det er no den måten som du vil merke forsjell på (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå