Lond Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan vet jeg om hovedkortet mitt er BSR, FISR, osv? Jeg vil gjerne vite om det er S-ATA kompatibelt, noe bare BSR er. Her er de forskjellige typene Lenke til kommentar
Lond Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Skulle gjerne ha visst dette. Sisoft Sandra og Aida viser det iallfall ikke. Jeg skal kjøpe ny harddisk, men vet ikke hvilken type. Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 I MSI har de det et ganske genialt system. Alt som inneholder "S" i "etternavnet" har støtte for SATA. Alt som har "G" har støtte for Gigabit LAN Hvor kjøpte du kortet? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg kjøpte kortet på komplett.no Hvordan ser s-ata inngangen ut? Hvis jeg vet hvordan den ser ut, vet jeg om det støtter s-ata eller ikke Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg kjøpte kortet på komplett.no Hvordan ser s-ata inngangen ut? Hvis jeg vet hvordan den ser ut, vet jeg om det støtter s-ata eller ikke aida32, nederst på siden i rubrikken Hovedkort/ hovedkort: 'Ekstra egenskaper/ kjennetegn' viser om du har s-ata. Hvis du har sjekka der så tyder det på at kortet mangler s-ata (har du ikke manual?). Utseende på s-ata sokkelen, den har lengde omtrent som usb, men er smalere og har L-formet kontakt med 7 flate kontaktpunkter på "innsiden av L'n, sokkelen er "åpen" med en vange i hver ende. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det skal stå et modellnummer/versjon på kortet...? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) se her http://www.hardware.no/guider/harddisk/index6.html eller her http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=528 De oransje kontaktene like under ide kontaktene er s-ata Endret 8. april 2004 av lommerusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå