camera Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvordan installere plugin i premiere pro? Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 I de aller fleste tilfellene trenger du kun å legge plugin filene i plugin mappen under rooten av premiere pro mappen. Altså der hvor du installerte premiere pro på maskinen din. Under der ligger da plugin mappen. Noen plugins kommer med sikkerhetskoder som du må taste inn ved første gangs bruk også, men de blir tilgjengelig når du ligger de i plugin mappen. Lenke til kommentar
camera Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Takk for svar. Jeg har prøvd det du skriver, men jeg får denne meldingen når jeg starter Premiere: Ordenstallet 406 ble ikke funnet i biblioteket for dynamiske koblinger PREMINFO.dll. Har ikke fått spørsmål om noen sikkerhetskoder. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dersom det er VST-instrumenter du snakker om, så er støtten i Premiere Pro ekstremt begrenset. Jeg har fått ca 20% av mine plugins til å funke. For å gjøre det må du altså (som du sikkert allerede vet) legge dll-filene i plugins-mappa. Husk også at Premiere Pro ikke har noen særlig støtte for plugins overhodet, da Adobe vil at man skal ha seg After Effects om man skal lage noe mer enn vanlige hjemmevideoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå