Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) når jeg skal logge på står det Failed to connect to MSN sevice. please verify your username\ password \ internett connection !!! hvorfor får jeg dette ? Username : [email protected] Password : ...... Hva gjør jeg galt !! jeg har gprs instilingene og de funker. Og jeg kobler meg på gprs før jeg går inn på Angile noen som kan hjelpe eller ? Endret 7. april 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg bruker samme GPRS-oppsett som til Opera. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg bruker samme GPRS-oppsett som til Opera. har jeg opera ? fikk telefonen i dag jeg og er så stolt men trenger litt hjelp Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg bruker samme GPRS-oppsett som til Opera. har jeg opera ? fikk telefonen i dag jeg og er så stolt men trenger litt hjelp sorry skjekket ikke før jeg posta har lastet neg OPERA nå skal se om jeg får det til ! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg bruker samme GPRS-oppsett som til Opera. har jeg opera ? fikk telefonen i dag jeg og er så stolt men trenger litt hjelp sorry skjekket ikke før jeg posta har lastet neg OPERA nå skal se om jeg får det til ! FÅR IKKE OPERA TIL OG FUNKE !! trenger hjelp ass får ikke angile til og funke heller ?????? Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har samme problemet:( utrolig irriterende:( kan noe hjelpe`? Lenke til kommentar
raygun Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har samme problemet:( utrolig irriterende:( kan noe hjelpe`? Dere trenger den første versjonen av Agile messager og litt flaks.. Det er nemlig litt opp og ned med hvordan den fungerer fra 6600 til 6600.... Programmet er nemlig laget for systemet som er på 3650 og 7650.. Det er ikke 100% kompatibelt med 6600 dessverre.. da jeg kjøpte min 6600 hadde jeg agile allerede installert på minnekortet fra 3650 og det fungerte greit på msn og yahoo (icq og aol ville ikke koble til).. Men da jeg oppgraderte til den nyeste versjonen,sluttet alt å fungere..fikk den samme feilen som Chris_p4_2.8@800 beskrev over her... :S måtte reinstallere Agile med den tidligere versjonen for å få ting i orden igjen... Lykke til... RayGun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå