SmileHappy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) jeg kjæder meg og vil ha svar ! . hehe jeg er ny på hardware forum menne jeg ser at det er lov akkurat her og spørre slikt HÅPER JEG Endret 6. april 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ok, jeg skal ikke flame deg for da blir jeg utestengt. Jeg vil heller at du min venn () skal se nærmere på to morsomme ting som kalles Retningslinjer og Nettetikette. Du vil da legge merke til at du har brukt ca. alle regler som er å bryte. Dæven jeg har blitt flink til å ikke flame folk. Var jeg ikke flink nå moderator? "hyggelig" velkomst av enda en ny person som kan ødelegge forumet enda mer. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nei du får ikke lov. Du er utestengt i ett år fremover.. Du trenger ikke å starte ny topic for slikt, snakk i Siste Ordet 3 hvis du har noe random på hjertet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror ikke det er så populært. Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 jeg får bare si unskyld da.. og love at det egentlig ike skal gjænta seg og håpe at admin har lit nåde.. jeg har læst retnings linjene nå. sorry da *jeg tråkka i salaten* *jeg er meget dårlig i bokmål skriver lit ranværing, dialekt* Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg får bare si unskyld da.. og love at det egentlig ike skal gjænta seg og håpe at admin har lit nåde.. jeg har læst retnings linjene nå. sorry da *jeg tråkka i salaten* *jeg er meget dårlig i bokmål skriver lit ranværing, dialekt* Men du kan da skrive vanlig, kan du ikke? Og bruke stor forbokstav, og punktum ogsånn? Får faktisk vondt i hodet av å lese innlegget ditt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) ##ørten like bilder fjernet av moderator - var det morsomt eller? Vil en advarsel være like morsomt? - enden ## Endret 11. april 2004 av enden Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 @bjaa Tenker vi det samme med det innlegget ditt? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 @SmileHappy Synes dette var en litt kjip start for deg... Det beste er vel for deg å regge ett nytt nick og begynne over igjen med rettskriving og regelfølging.. Så skal du se vi blir alle glade i deg.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hmm.. vel...det går ikke an å kjede seg hvis man har litt vett i hodet..så blæææh *geipe til* Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Til admin*; hva har skjedd med innleggs-teller'n til SmileHappy???? Retningslinjer og Nettetikette Not much of that in here, obviously * = Mr.Ueland Endret 6. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 1) innleggstelleren teller ikke i "søppelet" 2) tror flamingen har pågått lenge nok nuh, stoppes herved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg