Camen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hei Har vurdert på og kjøpe meg dette men vil høre ders mening først Hva syns dere om dette SkjermKorte? Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB AGP, "Fireblade E." Takk til dere som svarer Endret 6. april 2004 av Camen Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Et bra kjøp, men hvis du har pengene så er ett billig R9800 Pro ett enda bedre valg. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har vanlige versjonen, ikke fireblade. Og vet ikke om jeg har vært uheldig, men den kom med en liten pingekjøler. Og core er sinnsykt lite overklokkingvennlig. Men ellers er det et bra kort Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg sitter med en FireBlade fra Sapphire, disse korta er enda bedre enn Pro. Kjerne klokkes lett til 500Mhz og det er standart 600Mhz på minne men jeg klokka det til 700Mhz og gjennom 4 måneder alt funker fint. Kjøleren er bra men jeg vil anbefale at du renser den av støv og sån etter ca. 3 måneder med brukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå