Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

hvilke modder jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Animasion ( Animatør? ) for en WWII Mod til OFP.. men den modden ser ut til å "dø" sakte men sikkert.. så trur ikke jeg gidder mer..

Så var jeg Modeller for samme mod å En MOD some heter NightStalker.. men sluttet..

Så nå mekker jeg mine egne ( går mest på våpen ) til å lager animasjoner på de :);)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Tror jeg var innom 10 mod`er til Half Life, men må si det er mye som skal til. De fleste blir aldri utgitt. Nå har jeg bestemt meg for å lage min egen mod. Driver å designer den akkurat nå. Så rekner jeg med å ha alle planene klare i løpet av sommeren. Å skal ikke ha større team en strengt nødvendig, da store mod team som regel blir et eneste kaos.

Edit: Mod`en jeg jobber med nå er til HL 2 :yes:

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar

Man må ha en god ide å vise frem for å intresere folk til å være med som du sikkert vet.. Å jeg har drevet med mod`er for half life i mange år, så du får meg ikke over til noen andre spill.. Å hl 2 blir et supert spill å modde.

Det jeg vil gjøre er å få alle planene mine klare og så få skal jeg hente inn noen til å være med å viderutvikle ideen. Etterhvert som ideene begynner å bli klare er det å tide å hente inn flere for å begynne å kode, modelere osv... men gi meg gjerne tilbakemelding vis du mener jeg gjør helt feil i noe. DU må jo ha litt peiling siden du er prosjekt leder for egen mod ;)

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar

Mod'en vår blir nok ikke å komme før et stykke ut i "sommeren" om du vil, kanskje nærmere høsten for å være realistisk. CryTek har enda ikke lansert SDK'en, så vi har så og si ingenting gjort på kode-siden, eneste er vel nightvision som er ferdig kodet om jeg ikke tar feil.

Alle våpenmodellene må også modelleres fra begynnelsen av (igjen), på grunn av pzyco's harddisk-krasj. Likeså har jeg også et problem med min pc som forhindrer meg i å modellere for tiden.

Bortsett fra det, er det jo som kjent eksamenstider nå, og lite blir gjort denne måneden, men like etter kommer jo sommerferien, hvor vi tar kraftig igjen det tapte.

Lenke til kommentar

@Dj Frost: Første modden jeg er prosjekt leder for, men jam, jeg vet endel om modding, og hvordan alt det greiene der fungerer. Syns bare at et DD bør hele crewet være med å bestemme, siden de skal lage selve modden. Sånn gjør vi iallefall, er alltid jeg som har siste ord, men vi har det svært demokratisk.

Fex: Vi diskuterte "Sacrificing" som blir ofring eller noe på Norsk, og jeg mente seff at dette IKKE hører hjemme i ett RTS. 2 av modellørene mente helt annerledes, og det gjorde også mange av medlemmene av forumet.

Jeg la da il sacrificing til EN av civilisasjonene, og gjorde det MULIG med en liten sarcificing for de andre. Poenget er at den som er prosjekt leder, skal være beslutsom, men siden alle er ett team, skal alle få bestemme, og alle skal tenke når det er ferdig: "Dette kunne ikke vært gjort bedre, alt jeg ville ha med er med, og jeg gleder meg hver dag til å spille" :D

@GeCcO: Ok, ALLE?? Kjipt asså. Men så vidt jeg vet er det modellører dere har nok av... ? Men må si at modden der kommer til å bli en av de aller beste FarCry (om ikke av alle spill) moddene på svært lenge, og håper på (med X-masters inflytelse) å få plass i beta gjengen :D

Anyway, GL :D !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...