jke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg har en mp3 spiller som er litt ødelagt med et 256mb sd kort. Kunne jeg ha brukt d i min nokia 6600??prøvde men da stod d at d ikke var noe kort inni Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg har en mp3 spiller som er litt ødelagt med et 256mb sd kort.Kunne jeg ha brukt d i min nokia 6600??prøvde men da stod d at d ikke var noe kort inni Nei. 6600 støtter bare MMC kort Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 jeg har en mp3 spiller som er litt ødelagt med et 256mb sd kort.Kunne jeg ha brukt d i min nokia 6600??prøvde men da stod d at d ikke var noe kort inni Nei. 6600 støtter bare MMC kort kjipt då.... Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 en annen ting: noen som vet hva jeg må skrive inn på outgoing mail server og incoming mail server på mail på 6600?jeg har hotmail Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det sier seg jo selv SD passer ikke inn engang da må du trøkke det inn og skyve på plass den greia som holder kort\sim så den nesten knekker SD er jo mye tykkere en MMC Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Det sier seg jo selv SD passer ikke inn engang da må du trøkke det inn og skyve på plass den greia som holder kort\sim så den nesten knekker SD er jo mye tykkere en MMC åhh?eg fikk d til uten å bruke krefter Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det sier seg jo selv SD passer ikke inn engang da må du trøkke det inn og skyve på plass den greia som holder kort\sim så den nesten knekker SD er jo mye tykkere en MMC åhh?eg fikk d til uten å bruke krefter ikke dårlig har prøvd selv jeg men fikk den ikke over kortet Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hadde d gått hvis jeg hadde tatt mmc kortet inn i mp3-spilleren min som kan lese det og lagt innpå f.eks filmer på mobilen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ja, hvis du får til å koble til mp3 spilleren (og dermed minnekortet) til en pc og legge inn filmer/stuff på det...... Prøv, skader aldri å prøve... Men en minnekortleser er alltid praktisk å ha... Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Ja, hvis du får til å koble til mp3 spilleren (og dermed minnekortet) til en pc og legge inn filmer/stuff på det......Prøv, skader aldri å prøve... Men en minnekortleser er alltid praktisk å ha... jeg prøvde med programmer.når jeg tok kortet inni kom d opp fire mapper.video images og de der.la de ikke i noen av de. merker på størrelsen av kortet at de ligger der men jeg kan ikke se de.noen idéer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du på "ikke hvis skjulte mapper", for dette gjelder også på minnekort og andre utagbare enheter, dermed kan du ikke se i alle mappen/filene... Slå av dette og prøv igjen Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Har du på "ikke hvis skjulte mapper", for dette gjelder også på minnekort og andre utagbare enheter, dermed kan du ikke se i alle mappen/filene... Slå av dette og prøv igjen har d noe å si da så lenge de filene jeg legger inn ikke er skjult?prøvde å legge de inn på mappen others men d kom fortsatt ikke noe opp Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ser du de med Fexplorer da? Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 eg fikk d til.gikk inn på file manager.takk for hjelpen likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå