Gå til innhold

Minnekort

jke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har en mp3 spiller som er litt ødelagt med et 256mb sd kort.

Kunne jeg ha brukt d i min nokia 6600??prøvde men da stod d at d ikke var noe kort inni

Nei.

6600 støtter bare MMC kort

kjipt då.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det sier seg jo selv SD passer ikke inn engang da må du trøkke det inn og skyve på plass den greia som holder kort\sim så den nesten knekker SD er jo mye tykkere en MMC ;)

åhh?eg fikk d til uten å bruke krefter

Lenke til kommentar
Det sier seg jo selv SD passer ikke inn engang da må du trøkke det inn og skyve på plass den greia som holder kort\sim så den nesten knekker  SD er jo mye tykkere en MMC ;)

åhh?eg fikk d til uten å bruke krefter

ikke dårlig har prøvd selv jeg men fikk den ikke over kortet :p

Lenke til kommentar
Ja, hvis du får til å koble til mp3 spilleren (og dermed minnekortet) til en pc og legge inn filmer/stuff på det......

Prøv, skader aldri å prøve...

Men en minnekortleser er alltid praktisk å ha... ;)

jeg prøvde med programmer.når jeg tok kortet inni kom d opp fire mapper.video images og de der.la de ikke i noen av de. merker på størrelsen av kortet at de ligger der men jeg kan ikke se de.noen idéer?

Lenke til kommentar
Har du på "ikke hvis skjulte mapper", for dette gjelder også på minnekort og andre utagbare enheter, dermed kan du ikke se i alle mappen/filene...

Slå av dette og prøv igjen ;)

har d noe å si da så lenge de filene jeg legger inn ikke er skjult?prøvde å legge de inn på mappen others men d kom fortsatt ikke noe opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...