Spiff Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hvordan skal jeg gjøre dette? Jeg har et Remote Desktop program som heter Ultra@VNC, men jeg skjønner ikke hvordan jeg bruker det. Begge pcene har windows xp. Kan noen hjelpe meg? Endret 6. april 2004 av Spiff Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Det letteste er nok å installere Remote Administrator på begge pc'ene. Ett enkelt og genialt program! Men hvorfor i all verden skal du sitte hjemme å styre maskina di på tg? Endret 6. april 2004 av oifind Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Sikker omvendt, han har bare skrevet feil. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 eller han gidder ikke dra så han får bare en venn til og ta med pc'en hans og så kan han spille hjemmefra Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg bruker pcanywhere fra symantec.. viss du har bredbånds router så må du åpne to av portene som programmet bruker så du ikke blir blokka.. også bruker du bare passord. Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg skal styre pcen til lillebroren min på mens han sover. Laste ned og sånt. Jeg er har en bredbåndsrouter, men jeg har ikke tillatelse til å åpne eller lukke porter på denne. Men det er pcen på tg som skal ha serveren eller hva det nå er. Hvordan gjør jeg det her. Endret 6. april 2004 av Spiff Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 De fleste vet vel at Windows XP har Remote desktop Connection.. denne fungerer vel ypperlig hvis du får han til å hjelpe deg med å sette den opp fra TG før han legger seg.. Så Skjønner du det og tilogmed.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 pcAnywhere er et av programmene som fungerer ypperlig til dette. Men hvis ikke jeg husker feil så overvåker vel crewet slikt, og de gir nok blaffen i om det er en pc en annen plass enn i hallen som blir fjernstyrt. Syns å huske at jeg har lest det en plass på TGs nettsider. Har forresten vært slikt på de fleste større LAN jeg har vært på. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) EDIT: Dobbelpost Endret 6. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg skal styre pcen til lillebroren min på mens han sover. Laste ned og sånt. Jeg er har en bredbåndsrouter, men jeg har ikke tillatelse til å åpne eller lukke porter på denne. Men det er pcen på tg som skal ha serveren eller hva det nå er. Hvordan gjør jeg det her. Nå kjenner ikke jeg til topologien til nettet på TG, men det ville forundre meg stort om du fikk ordnet det slik at din lillebrors PC var tilgjengelig fra utsiden. Teknisk mulig, men neppe noe du får ordnet om du ikke kjenner crewet _veeeeeldig_ godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå