Gaute Holmin Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Prøver å få jobben til å abonnere på dette bladet. Aldri lest det selv, men forsiden ser som regel spennende ut, hvis ikke jobben vil betale for det, er det verdt å betale 300,- i året selv for 5 nummer i postkassa? Er bladet rettet mot profesjonelle, newbies, eller litt både og alla PC World o.l.? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Synes det er et bra blad. Det er mye profesjonelt, ikke noe HjemmePC akkurat, men ganske "brukervennlig". Lenke til kommentar
yNx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvorfor ikke bare lese nyheter også videre gratis på nett? Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvorfor ikke bare lese nyheter også videre gratis på nett? Fordi da må man ha en laptop når man skal på toalettet. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvorfor ikke bare lese nyheter også videre gratis på nett? Fordi da må man ha en laptop når man skal på toalettet. Ah, du tenker så smart i dag, sim Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Takk Men det er noe helt annet å lese ting i et blad enn å se det på skjermen, synes iallefall jeg ;p Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Skal være enig i det. Bortsett fra film, da. Blir litt lagg hvis man ikke klarer å bla fort nok. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Skal være enig i det. Bortsett fra film, da. Blir litt lagg hvis man ikke klarer å bla fort nok. Tror det er mange som er smarte i dag ja... Er også enig i at det er noe spesielt med de bladene. Er ikke helt det samme som å finne ting på nettet. Håper bladene lever lenge. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 LinuxMagasinet er veldig bra det. Mange nybegynnertips, og artikler om Linux rundtomkring i verden. Er for det meste nybegynnerrettet, men er spennende å lese for de som kan det også. (og da tenker jeg på de morsomme vitsene på siste side ) Fant en spennende artikkel om en Citrix konkurrent som var helt nytt for meg når jeg leste det nye LinuxMagasinet som datt i postkassa på jobben i går.... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fikk overtalt skolen til å abbonere på det. Angrer ikke! Fine artikkler, både om bruk/avtaler/"bissnis", tekniske tips, "mini-kurs" i bash, perl(?) etc. osv. Definitivt verd 300/år Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hvis dere forter dere til TeGe får dere Januar-utgaven gratis. Så det er absolutt verdt å ta en tur. EDIT: Dere får også en plakat av han/hun pingvinen i Mandrake-logoen. Men han/hun er ikke snill, så jeg skal ikke ha den på veggen Endret 8. april 2004 av CobraM Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvorfor ikke gå for en lavrisikoløsning og kjøpe et nummer hos Narvesen for så å abonerre hvis du liker det. Det gjorde jeg, og ja jeg gikk for abonnementet. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg kjøpte abbonement. Verdt spenna. 300 pr år er jo ikkeno, det er jo tross alt en del kvalitetsartikler på norsk i det bladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå