Radhoo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Finnes det noen vannblokker som kjøler ned både GPU og ramen på skjermkort? Nvidia eller ATI?? Eller må jeg ta til takke til slike som disse ?? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Veit innovatek har egne kjøleblokker til skjermkort som dekker gpu og de fire ram-chip'ene på samme side som gpu. Ellers har jeg sett minnekjølere til nVidia's FX serie som kobles inn på vann. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Veit innovatek har egne kjøleblokker til skjermkort som dekker gpu og de fire ram-chip'ene på samme side som gpu. Ellers har jeg sett minnekjølere til nVidia's FX serie som kobles inn på vann. fant noe på sidene til innovatek Hvem er det som selger disse i Norge da?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hei. På microplex finner du http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC046WC]en slik[/url] som sikkert funker greit, litt stiv pris men sikkert ok Endret 6. april 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Har sett på den der... var litt stiv pris ja... Har sett på dette skjermkortet Det har vannkjøling. Så det blir billigere hvis jeg kjøper det istedet for å kjøpe samme kortet uten vannkjøling + jeg må kjøpe to nye vannblokker. En blokk for GPU og en blokk for RAM. Sendte mail til microplex og spurte om de kunne ta inn de vannblokkene jeg linket til lengre opp i tråden... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 de fra innovatec så fine ut.. noen som har bestilt derfra og kan si litt om fraktkostnad og toll osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå