Vigji^ Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Nei det går ikke, Monterte alt på nytt men akuratt den samme pipe lyden, piiiiip piiiip piiiip piiiip osv Det kommer heller ikke noe bilde Tror kansje det er cpu-en som er defekt, er litt deppa nå.. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg kommer sannsynligvis bare til å levere Cpu og HK til komplett igjen. Men har det noe og si hvis jeg ikke har kobla til Diskett stasjon, Cd-rom, Hardisk. Biosen skal vel komme opp? Er sikkelig Sinna, må jo vente over en uke før jeg eventuelt får delene tilbake.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ikke rart du er deppa.. Slikt er skikkelig frustrerende... Nei,.. det er bare bra at du ikke har koblet til HD, FD. DC.. For å sjekke boot/BIOS holder det med HK, RAM, CPU, skjermkort.. og at dette er montert riktig.. Også at alle kontakter fra kabinett er koblet rett.. Det kan som andre antyder også være ett jordingsproblem med HK.. Da tar du HK ut..legger det på antistatisk pose/treplate.. kobler til PSU.. og tester pånytt.. Så har du avklart det.. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Haha jeg gjore det og da virket det, har puttet det meste inni igjen. Håper det funker.. Krysser fingrene.. Hvis det er en jordings feil, hva gjør jeg med det da? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vær så snill å resize det bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå