Torjus Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fins det grønt chiftec big tower? hvor? Jeg har sett mange som har grønt chieftec midi tower... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Fant ikke no til å bli smart av... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Giddet å sjekke sida til chieftec da? (tipper nei jeg) Lenke til kommentar
no name Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Her har de chiftec big tower ,men ikke grønn ,men du kan jo omlakkere .. da blir det ofte veldig tøft Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vent ikke, heng han!!!Vent, ikke heng han!!! Pass opp for skrivefeil!!! Og se opp for overdreven bruk av utropstegn Jeg har aldri sett et grønt Chieftec bigtower på norske nettbutikker iallfall. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mener å ha sett originalt grønne Chieftec, men ikke i salg her i landet... Lenke til kommentar
razer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Et enkelt søk i Prisguiden på www.hardware.no gidde resultater med en gang: Chieftec Dragon Grønn edit: midi tower iallfall Endret 13. april 2004 av razer Lenke til kommentar
lizon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 kansje det er noe på eBay, der selges alt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Multicom har det! Nei, bare blå, sort og sølv. Merk at det gjelder størrelse stort. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Off-topic: blir det ikke Vent ikke, heng ham? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Off-topic: blir det ikke Vent ikke, heng ham? Vis vi skal henge han så Kan bruke han og, begge deler er lov. Endret 4. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Dere er vel kommet så langt off-topic som det går an å komme nå Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 on topic: tror ikke chieftec selger grønt maxitower (dragon altså) off topic: Jeg ville brukt heng ham, men begge deler er lov ja... Og pass også på orddeling! Det heter pultost, ikke pult ost! (eksempel) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Et enkelt søk i Prisguiden på www.hardware.no gidde resultater med en gang: Chieftec Dragon Grønn edit: midi tower iallfall det er jo miditower.. skulle ikke han han ha bigtower.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 chieftec selger ikke orginale grønne bigtower.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Grå = Grønn.. I allefall etter etpar omganger med lakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå