DaRonin Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hey hey folkens! Jeg er på jakt etter gratis programmer til SX1 (men andre S60 programmer funker jo og). Jeg ser for det meste etter spill... Noen som kan gi meg noen linker til siider der jeg kan finne (hele) spill, vil ikke ha demoer.... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hey hey folkens! Jeg er på jakt etter gratis programmer til SX1 (men andre S60 programmer funker jo og). Jeg ser for det meste etter spill... Noen som kan gi meg noen linker til siider der jeg kan finne (hele) spill, vil ikke ha demoer.... På forhånd takk! Kan ikke si det men du vet nok selv hvor du skal søke vis ikke har du noen andre forum som deler filer Det er digg du får alt av alle Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det finnes ikke så mange gratis spill til series-60 idag som er så kule da. Men du kan vel alltids få tak i klassikere som snake og tetris Du finner vel kanskje noen her da men som sagt, for å få noen av de "bedre" spillene må du nok betale... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det finnes ikke så mange gratis spill til series-60 idag som er så kule da. Men du kan vel alltids få tak i klassikere som snake og tetris Du finner vel kanskje noen her da men som sagt, for å få noen av de "bedre" spillene må du nok betale... eller bare søke i ... .... Lenke til kommentar
dragoon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Her: http://www.aivanet.com/en/index.php?show=6 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Chris_p4_2.8@800: Kan ikke du drite i og oppfordre til uloveligheter. Hører ikke hjemme på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå