hysing Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fikk med noen rare T.formede skruer i waterchill vannkjørlinga jeg kjøpte noen uker tilbake. Disse festet jeg rett på hovedkortet med noe små gummitrinser mellom. Etter det har ikke PCen funka i det heletatt. hva tror du? skal det være slike T-formede skruer i waterchill? Det er snakk om noen Tformede skruer som brukes til å feste chipblokk eller vgablokk. Jeg brukte de til å feste chipblokk. de er ikke inntegnet i manualen. Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 tror nok du har ødelagt heile datoren din jah, må nok sette i gang og spare du... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 tror nok du har ødelagt heile datoren din jah, må nok sette i gang og spare du... Hvorfor har han det? --- Prøvd å ta av skruene? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Som Suzze sier, prøv med den gammle kjøleren din først. Booter den da, er det mest sannynlig en kortsluttning et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå