ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 [quote name='Drunken_Master' date='11/04/2004 : 17:59'] bad bilder men men. se [url="http://bit-tech.net/article/113/"]her[/url] bit-tech har det rette for deg her. bare helt fett tenkte å gjøre lignende med mitt chiftech big tower! [/quote] WOW!! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 bad bilder men men. se her bit-tech har det rette for deg her. bare helt fett tenkte å gjøre lignende med mitt chiftech big tower! WOW!! Sinsykt bra mod det der Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 mekk noe som du ikke har sett før da.. ikke gidd å stapp inni en window kit og blå katoder liksom.. Bruk hodet vi har bare en klode Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg hadde jo mekka vindu selv Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Har sett d bit-tech modden før.... fyyy den er tøff . Fronten er under vei,,,,Skal Gjøre samme som bit-tech bare med alt i plexi ....Gleder meg!!!..... Den skal ha mye plexi, snart!!!!!!!! Skal bli tøft Endret 16. april 2004 av Tdnoz Lenke til kommentar
Undik Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Leds inni cdrommen er jo også stilig:D lyser opp når du åpner Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du må ikke finne på å kjøpe det der. Noe mere dritt skall du lete lenge etter. Å det at kittet er uv-relaktiv skjer ikke! hvis du har vanlig lys blir det en litt kul efekkt men med uv blir det ingen ting... Ok!! takk for tipset, men er du helt sikker på at det ikke blir noe bra effekt og er du sikker på at Uv-Lysene ikke stod for langt unna?? Om du har noen bilder av hvordan det ser ut gidder du legge de ut her eller ?? Skall prøve å fixe noen bilder snart....såe legger jeg di ut. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 tdnoz,kabbinetet ditt er bare ræva. kjøp deg heller nytt kabbinet.. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) tdnoz,kabbinetet ditt er bare ræva. kjøp deg heller nytt kabbinet.. Snakker du om med q-tech kabinettet ditt. Chieftech kabinettet sitter hvertfall sammen da Har lest en guide på hvbordan man får leds inni cdromen, men husker ikke hvor, tror det er her på forumet. Noen som har en guide til det? Endret 5. september 2004 av kuroger Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 tdnoz,kabbinetet ditt er bare ræva. kjøp deg heller nytt kabbinet.. Snakker du om med q-tech kabinettet ditt. Chieftech kabinettet sitter hvertfall sammen da Har lest en guide på hvbordan man får leds inni cdromen, men husker ikke hvor, tror det er her på forumet. Noen som har en guide til det? mitt q-tec kabbis sitter som støpt vei! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 mitt q-tec kabbis sitter som støpt vei! det sitter som støpt vei? jaha? Q-tech har jo rykte på seg, for å være av heller dårlig kvalitet, men nok om det.. utskjæringer er alltid tøft, og bildequote'ing er ikke det.. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg ahr et chieftec dragon midi-tower. Har putta inn 2 katoder men ejg lurer på om man får kjøpt sidedør med plexiglass for dette toweret? Eller er det enkelt å modde det selv? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg ahr et chieftec dragon midi-tower. Har putta inn 2 katoder men ejg lurer på om man får kjøpt sidedør med plexiglass for dette toweret? Eller er det enkelt å modde det selv? Veldig enkelt å modde selv.. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Her er ett bilde av min nye pc...Hittil har jeg bare innstallert en lilla katode. Har tenkt å kjøpe enda en blå uv katode og ett par 92 mm papst vifter. Har også tenkt å montere plexi på sidedøren. Endret 11. september 2004 av reznor15 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Her er ett bilde av min nye pc...Hittil har jeg bare innstallert en lilla katode. Har tenkt å kjøpe enda en blå uv katode og ett par 92 mm papst vifter. Har også tenkt å montere plexi på sidedøren. Det der gjorde vondt for øynene Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kalibrér skjermen din før du blir blind. %) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) SunIx: ser at du er ganske fersk her på forumet, men prøv å unngå qoute bilder. hehe, jau....sry Vel.. har du noe i mot å fjerne img. taggene? Ang. det med uv. Ta en titt her: http://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng Endret 11. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 SunIx: ser at du er ganske fersk her på forumet, men prøv å unngå qoute bilder. hehe, jau....sry Vel.. har du noe i mot å fjerne img. taggene? Ang. det med uv. Ta en titt her: http://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng Wow, stilig, ville ikke gjort det selv, men Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 det blir ikke noe mere chiftec modding,har fådt shuttle! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det blir ikke noe mere chiftec modding,har fådt shuttle! Grattis, slenger med et bilde av mitt nåværende kabinett (Chieftech Miditower svart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå