Tdnoz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) hallaizen alle moddere. Hva kan jeg gjøre med toweret mitt???? Vil ha noe tøft... skal sette uorginale ting i hop ltt orginalte ting. vil ha bilder og sånt, tips og alt av info...... skal ha plexi i psuen og i toppen..... med vifter.... I toppen skal jeg ha en 120mm titan crom.. med ned-mattet og sotet plexi Fronten: http://serqevx.com/test/bildeupload/bilder/chiftec3.jpg Og til slutt siden(i mørtna)::: Deadlinen settes til klokken 12:00 Endret 7. april 2004 av Tdnoz Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Utskjæringer her og der er alltid kult. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jaja, så du fikk endelig lagt inn bilder Tdnoz!! Får håpe at noen kan komme med mest mulig "tips" til i morgen, da skal jeg og Tdnoz "hærje" litt med plexi og slikt på kabinette hans (skjære ogl)..... Så vi har noen ekstra idèr i tillegg til våre. Endret 6. april 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 lakker det innvendig i en UV farge eller no.. Se sign, her har jeg lakkert mitt svart, men det har jo du allerede. prøvd å lakker det i en anne farge.. Litt plexi gjør seg alltis Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har et blått midi tower -chieftec kabinett som jeg skal spraye med uv-spray innvendig og sette litt uv strømper her og der, slik som disse: og kommer til og se slik ut under uv lys: Jeg har 2 Uv-Lys ifra førav men vet ikke om jeg burde kjøpe noen annen form for neon/uv lys enda Her er noen bilder av kabinette mitt til nå : Det er Plexiglass for de som ikke så det da Så nå er det å jobbe med nyeting jeg kan style kabinette mitt med Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 bildene dine var litt kornete.. bruker du webcam til å ta dem med? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Ja bildene er tatt med web cam... gjør dette mye?! skal til "k_drey" og modde og ta nye bilder, jeg har jo lurt på uv lakk inni toweret. og vanlig lakk men jeg skal ha et motiv også... en ting har jeg tengt på... å ha to ooble light i siden på fronten... er d noen som har neon andre stilie tips Endret 7. april 2004 av Tdnoz Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Web cam er _ræv_ å ta bilder med. Ditt er spesialt ræv. Noen som vet hvordan det er å kutte i chieftec-ene? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Med mindre du har aluminium versjonen så er det tungt. Tar litt tid om du ikke har gjort det før, og det spørs selvfølgelig hvilket verktøy du bruker. Mitt tips: Lag ny front. Får grøssninger når jeg ser den fronten. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Web cam er _ræv_ å ta bilder med. Ditt er spesialt ræv. Noen som vet hvordan det er å kutte i chieftec-ene? bruker du Dremel til å kutte med, så kjøp kvalitetsskiver. Når jeg monterte vindu i sidedøre på mitt kabinett så brukte jeg Dremel, gikk veldig greitt.. Med de skivene som bruker å følge med i pakkene så føyk de unna på 5-10 cm, mens de skivene som er av den største typen holdt helt rundt. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bedre bilder av Tdnoz verk blir lagt ut senere når vi får ordnet noe, men acryl-glass skal vi ha sånn høvlig nokk av,rester av det den lokale Slipen ikke har bruk for, måtte ta dette siden de ikke har åpent slik at man kan få seg noen mer store bilder. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Får grøssninger når jeg ser den fronten. jeg også! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Her er mitt chieftechs sidedør.. Endret 10. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har et blått midi tower -chieftec kabinett som jeg skal spraye med uv-spray innvendig og sette litt uv strømper her og der, slik som disse: og kommer til og se slik ut under uv lys: Jeg har 2 Uv-Lys ifra førav men vet ikke om jeg burde kjøpe noen annen form for neon/uv lys enda Her er noen bilder av kabinette mitt til nå : Det er Plexiglass for de som ikke så det da Så nå er det å jobbe med nyeting jeg kan style kabinette mitt med Du må ikke finne på å kjøpe det der. Noe mere dritt skall du lete lenge etter. Å det at kittet er uv-relaktiv skjer ikke! hvis du har vanlig lys blir det en litt kul efekkt men med uv blir det ingen ting... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 SunIx: ser at du er ganske fersk her på forumet, men prøv å unngå qoute bilder. Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 SunIx: ser at du er ganske fersk her på forumet, men prøv å unngå qoute bilder. hehe, jau....sry Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 bad bilder men men. se her bit-tech har det rette for deg her. bare helt fett tenkte å gjøre lignende med mitt chiftech big tower! Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du må ikke finne på å kjøpe det der. Noe mere dritt skall du lete lenge etter. Å det at kittet er uv-relaktiv skjer ikke! hvis du har vanlig lys blir det en litt kul efekkt men med uv blir det ingen ting... Ok!! takk for tipset, men er du helt sikker på at det ikke blir noe bra effekt og er du sikker på at Uv-Lysene ikke stod for langt unna?? Om du har noen bilder av hvordan det ser ut gidder du legge de ut her eller ?? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 har nå hørt at sleeving skulle være bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå