jocke Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Finne gjensidig kjærlighet Verdensfred Sex Vinne i lotto Bare illusjoner det også skal jeg si deg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 vet ikke eg, du finner henne i babethreaden... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er hun kåt da? Det skal jeg love deg Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Som sagt; kåte damer er bare en illlusjon. Så hvordan kan hun være kåt da? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Finne gjensidig kjærlighet Verdensfred Sex Vinne i lotto Så rett, så rett. Finnes mye bedre ting enn å surfe hw.no med en iskald cola. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Finnes det noe bedre enn å sette seg ned med en iiiiiskald cola, og surfe hw.no etter en 8 timer lang arbeidsdag? Så ubeskrivelig dumt spørsmål. Selvfølgelig. Som f.eks? Finne gjensidig kjærlighet. F.eks. hvis jenta du liker ringer og spør om dere skal finne på noe. Det er enmilliontrehundredeogførtifiretusenfirehundreogellevekommafem ganger bedre enn det tullet ditt. Teit tråd imo. Endret 17. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 This thread's got pathetic written all over it. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 F.eks. hvis jenta du liker.. Hva får deg til å tro at eg liker noen da? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 F.eks. hvis jenta du liker.. Hva får deg til å tro at eg liker noen da? Det var et eksempel. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 F.eks. hvis jenta du liker.. Hva får deg til å tro at eg liker noen da? Det var et eksempel. Og jeg snakket ironisk Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) F.eks. hvis jenta du liker.. Hva får deg til å tro at eg liker noen da? Det var et eksempel. Og jeg snakket ironisk Det forstod ikke jeg. Edit: Innlegg nr 666! Endret 18. april 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå