wil Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 jeg lurer på om Suse linux er noe bra. jeg synes at skrivebordet er litt fint, så jeg lurte på om den er litt vanskeligere, enn de andre versionene. jeg er helt ukjent med linux. men det høres litt artig ut. Lenke til kommentar
astron Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 suse skal sammen med mandrake være en av de enkleste distroene. Om det er bra vet jeg ikke, fordi jeg har ikke prøvd suse. Bare prøv. Men ikke gi opp med en gang hvis du møter litt motstand. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg begynnte som newbie (og er det fortsatt) i SuSE 7.3. Må bare si det at, SuSE er en av de bedre distroene å begynne med. Her får du det meste pre-konfigurert, uten å måtte sitte med en hævv manualer og styr, bare for å få montert FAT disker f.eks. Innstallasjonen av distroen er også meget enkel og rask. Du synes den originale bakrunnen er fin? Joda, bra den men du kan bruke hva som helst, etter smak. Windows *.jpg bakrunner går det også. Vent til den nye SuSE 8.0 kommer! Sikkert mange forbedringer i fra 7.3. KJØP hele distroen (SuSE fortener det), istedetfor å laste den ned. Køper du en pakke får du med noen manualer og slikt Go for it! Jeg angrer OVERHODET IKKE på overgangen til Linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå