MrLee Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ja, hvor har Battlefield Vietnam hentet mest inspirasjon fra (jeg mener ikke RAMBO, selv om det kan virke slik på M60 ) jeg kjøpte nylig Apocalypse Now Redux...ble litt påvirka av BF:V (i tillegg til at det er en epokegjørende film som bare MÅ inn i enhver samling) vell, Wagner, Helikopter maling, den åpne plassen der hun derre VC dama kaster en granat inn i helikopteret er jo prikk likt de åpne plassene i BF:V... Granatkasteren til han derre Roach eller hva det heter, med tiger malingen andre ting jeg har bomma på/glemt? Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 logoen har du glemt..."Vietnam" er lagt til likt som "Now" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) joa, sant nok det lurer på om neste addon blir "BF:V Redux" Endret 6. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 logoen har du glemt..."Vietnam" er lagt til likt som "Now" Logoen ligner, men den er ikke den samme! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 de har tatt fra jævlig mange filmer. Apokalypse now we were soldires Hamburger hill Full metal jacket Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det er så Apocalypse NOW! så det går andt...."ride of the valkyres" ?? Kanskje et snev av full metal jacket med di rambo duden (i slutten med snipern) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Når jeg spiller BFV, så tenker jeg på to filmer, den ene er nevnt før(Apocalypse Now Redux) og PLATOON. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 de har tatt fra jævlig mange filmer. Apokalypse now we were soldires Hamburger hill Full metal jacket we were soldiers... Hvem, hva og hvor?! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Mel Gibson og åpningslaget i Vietnam krigen. La drang Valley. 150kr på Free Record Shop sist jeg sjekka (leeenge siden) Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er ett brett som er ifra den filmen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå