Gå til innhold

SOLDNER mp demo out now

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det verste jeg har prøvd tror jeg. Spillet eier ikke gameplay eller grafikk, det føles som du styrer en dukke eller noe. Grafikken er veldig pixlete og kjedelig, akkurat som du styrer miniatyr soldater. Det kule er at du kan customize personen din ekstremt mye så du ser unik ut online men selvsagt når de har med en sånn kul feature så må de bare ødelegge det med shitty grafikk og virkelig ødelegge det enda mer med crappy gameplay i tillegg. Lyden var appåtil veldig laber, da ene helikopteret kom sirklende ovenfor meg så det ut som en pixlete firkant på avstand og det hørtes ut som Commodore 64 helikopter.

Dette er 2004 ? hallo ! Ante meg at det var noen amatører bak dette spillet men ikke at det var sååå dårlig. Skuffende hadde store forhåpninger og det kunne vært råbra men neida :(

Lenke til kommentar
Så ille var det da ikke?

Har du en løsning som fixer problemet så for guds skyld ikke vent med å dele:)

Hvorfor kommer det ingen servere opp?jeg har opprettet brukerenavn og passord, men ingen servere er å se.

Har også rotet med brannmuren uten at det hjalp nenvneverdig:)

Lenke til kommentar
Hva med å sette opp en lokal server? Og husk at det er en BETA demo. Den er sluppet pga. det voldsomme presset fra fansen. Synns det ser lovende ut jeg.

Og for å ikke nevne at grunnen til at hovedserveren er nede slik at dere ikke får frem noe form for liste er fordi den er "overloaded"

Lenke til kommentar
Noe av det verste jeg har prøvd tror jeg. Spillet eier ikke gameplay eller grafikk, det føles som du styrer en dukke eller noe. Grafikken er veldig pixlete og kjedelig, akkurat som du styrer miniatyr soldater. Det kule er at du kan customize personen din ekstremt mye så du ser unik ut online men selvsagt når de har med en sånn kul feature så må de bare ødelegge det med shitty grafikk og virkelig ødelegge det enda mer med crappy gameplay i tillegg. Lyden var appåtil veldig laber, da ene helikopteret kom sirklende ovenfor meg så det ut som en pixlete firkant på avstand og det hørtes ut som Commodore 64 helikopter.

Dette er 2004 ? hallo ! Ante meg at det var noen amatører bak dette spillet men ikke at det var sååå dårlig. Skuffende hadde store forhåpninger og det kunne vært råbra men neida :(

Ok, dette er en multiplayer BETA demo. DVS en demo som kun er gitt ut p.g.a. whinere som syter og klager på at spillet ikke kommer ut akkurat når de selv vil. Demoen er dermed basert på et uferdig spill og ble laget for ca 2 måneder siden. Demoen har mange grunnleggende bugs som du ville vist om hvis du fulgte med på utviklingen av spillet eller leste Read me veiledingen som fulgte med spillet.

Spillet fokuserer mer på realisme enn billig "eye candy" som f.eks. FarCry (forbanna kjedelig gameplay etter min smak).

Dette spillet ligner mye på Operation Flashpoint.

Selskapet bak Soldner har utviklet spillet ifølge ønskene til forum lesere. De hadde blant annet tenkt til å lage et 100% 3. person spill, men har etter forespørsel kodet inn en mulighet for å bruke 1.person synsvinkel. Massevis av våpen og kjøretøy har kommet etter forslag fra ivrige lesere. Og de lager massevis av "dagbøker" av hvordan utviklingen av spillet går. Jeg har aldri sett et firma som har gitt så mye til publikum.

Lenke til kommentar

1. Last ned Battle.Lan her

2. Start Battle.Lan, legg in ip adressen til serveren du vil spille på. ( eks: ping soldner.mine.nu for å finne ip adressen), velg add og så start i Battle.Lan.

3. Start Söldner, gå til Lan server browseren der finner du Söldner Serveren du la inn i battlelan. Velg Join Game og du er i gang.

Det er enkelte på det offisielle forumet som påstår at de ikke får denne oppskriften til å fungere. Vi er en god del som har testet dette og fått det til å fungere. Har selv hatt noen problemer p.g.a. firewall.

Happy hunting

Lenke til kommentar
Selskapet bak Soldner har utviklet spillet ifølge ønskene til forum lesere. De hadde blant annet tenkt til å lage et 100% 3. person spill, men har etter forespørsel kodet inn en mulighet for å bruke 1.person synsvinkel. Massevis av våpen og kjøretøy har kommet etter forslag fra ivrige lesere. Og de lager massevis av "dagbøker" av hvordan utviklingen av spillet går. Jeg har aldri sett et firma som har gitt så mye til publikum.

Slikt fortjener respekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...