defzx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Er det meninga det skal lyse rødt fra dette hovedkortet? Eller har jeg gjort noe galt? En ting til, Er det meninga kortet skal pipe litt når du skrur på dataen? Har akuratt fått dette Hovedkortet ^^ Endret 6. april 2004 av defzx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 pipe en gang, det røde lyset er normalt, viser at strømmen er slått på.. Og at det faktisk virker Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg ble òg redd da jeg så det røde lyset. Rødt skal liksom bety "fy! ikke bra", sånn generelt sett. Men det er visstnok en indikator på at alt er OK. Pipe én gang gjør det òg, men dette er også ganske normal oppførsel generelt sett. Se heller på skjermen du. Får du bilde og ingen feilmelding, så er alt vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Manual er en fin ting Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Rød diode er standby 5v 'n fra PSU . ..... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Synes det er pent jeg med det røde lyset Ikke skvatt jeg heller da jeg så det. (Men så var jeg rimlig trøtt da jeg monterte opp pc'en og da, så det virket bare "stimulerende ) *Edit: Skrivelief Endret 6. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ...Og når systemet er slått på skal det lyse en liten søt grønn diode også Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det kommer ikke opp noe bilde å så piper det vært 5 sekund. Hva er galt? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hadde samme problemet, sjekk rammen og ramm plassering, står i manualen Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har bare sotte rammen nedi på plass nr 1... Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg leste i manualen akuratt at jeg skal ha rammen i nr 3 først, håper dette hjelper BRB Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nei akuratt samme problem, Det piper vært 3-5 Sekund og så kommer de ikke noe bilde på skjermen. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Seitn har en acount på den bærbare og en annen på Pappas stasjonære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå