gustav Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Stort sett veldig fornøyd med kjøpet. Men...volumet kan stilles inn på 25 forskjellige nivåer, og selv når jeg har den på max (25), synes jeg det er 10%-15% for lavt. Når jeg kjører lyden gjennom hodetelefonutgangen og videre til mitt stereoanlegg, må jeg ha volumet på stereoanlegget mye høyere enn vanlig for å få det lydnivået jeg pleier. Dette selv om jeg har lyden på jukebox Zen-spilleren på max. Er det noe jeg kan gjøre for å endre dette? Takk for svar Endret 12. april 2004 av gustav Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har du siste firmware? www.nomadworld.com Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hei, og takk for svar. Jeg glemte å fortelle at det er xtra 30 gb jeg har, men det har vel ikke noe med saken å gjøre. Firmwareversjonen jeg har er 1.01.01e. Ser at siste versjon er 1.03.02. Hvis jeg laster ned siste oppdatering, vil jeg da automatisk få med meg tidligere oppdateringer? Kunne ikke se at dette var beskrevet blant utbedringene på den siste versjonen. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Nei tror ikke det, men forsøk. Fungerer det ikke kontakt creative på support. De fikser biffen Endret 6. april 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Fant løsningen Her. Det skyldes at det er satt en sperre på europeiske utgaven av zen xtra. Du kan se det ved at det står en e på slutten av firmwareversjonen. Håper dette kan hjelpe andre som har samme problemet. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Nå er det forøvrig tilbud på spilleren hos Komplett SE HER Etter 3 ukers bruk, kan jeg trygt anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå