arluka Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har 1024/256 linje og uansett hvor mange seeds det er faar jeg ikke ul mere enn 120kb/s d.v.s hvis jeg har 3 ul som gaar samtidig blir hastigheten til alle disse tre samtidig aldri mere enn 120kb/s (en paa 45kb/s en paa 40kb/s og en paa 40kb/s f.eks dette varierer litt) er det noen som har en forklaring paa dette??? Er det noen som vet hva maks ul er (kan vaere naar du har 1024/256 linje??? Ville satt utrolig pris paa aa faa svar paa dette NB! har ikke router kjoerer rett paa adsl boksen Lenke til kommentar
HansErik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hastigheten i Bittorrent oppgis i kilobytes, mens internettlinja di oppgis i kilobit. Det er 8 bit i en byte og du får derfor maks 128 kilobyte/s, 1024/8=128 Du kan være ganske fornøyd med hastigheten faktisk! Lenke til kommentar
arluka Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Tusen hjertelig takk for opplysningen selv om jeg foeler meg litt dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå