capt. sabeltann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg får problemer med msn`n min, den vil ikke gå inn. jeg har prøvd å uninstalle og installere på nytt. veit noen hva som kan være feilen?? Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nesten ingen online her, så kan kanskje være noe påloggingsproblemer for øyeblikket? Kan være det ikke er noe feil hos deg.. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nesten ingen online her, så kan kanskje være noe påloggingsproblemer for øyeblikket? Kan være det ikke er noe feil hos deg.. Har hatt problemer jeg også, men kom inn igjen nå nettop.. Sikkert noe større problem hos MSN, ingen på lista mi er pålogget.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg tror det er et problem hos MSN. Jeg kommer ikke inn. Sjekk MSN status Endret 6. april 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg har vært inne hele dagen.. men merka en stund at lista var halvert edit: søstra mi hadde problemer Endret 6. april 2004 av Murty Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har problemer jeg også Skjedde i går og. Er begynt å bli litt lei dette nå!!! Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Sjekk her! (for de som lurer på om det er bare de som har problemer):http://messenger.msn.no/Status.aspx Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Sjekk MSN status "Server to busy" fikk jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå