hartvei Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har nettopp gått til investering av adsl ifra Telenor og en Asus WL-500g router. Men når jeg prøver å sette opp disse to produktene så virker det som om jeg får en eller annen konflikt. Er der noen andre som har disse 2 produktene og som har fått det til å fungere. Routeren fungerer perfekt som en switch mellom maskinene mine, men jeg klarer ikke å koble routeren opp mot modemet. Når jeg ser i menyen til routeren på status så sier denne "disconnect" Hilsen en som er fortvilet for øyeblikket. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=224 Her er en Test av den. Lenke til kommentar
hartvei Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Hei igjen er ikke så fortvilet lenger da jeg har funnet ut av problemet. Det viste seg at bruker navn og passord ble lagret i modemet og da jeg prøvde å gjøre det samme i routeren ble der konflikt. Så nå har jeg satt opp routeren som ett accesspunkt og da fungerer alt uten noe problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå