TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Topic sier jo alt. Skrevet Oslo kl 2004: 06/04 Flere eller bare oss på våre pc´r her hjemme? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Sjekka brannmur? Prøv å ta fullrefresh av nettkoblinga di.. ( start -> run -> cmd *enter* cd\ *enter* ipconfig /release *enter* ipconfig /renew *enter* Lykke til.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kommer heller ikke inn på MSN, virker som hele servernettverket dems er fuucked. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Sjekka brannmur?Prøv å ta fullrefresh av nettkoblinga di.. ( start -> run -> cmd *enter* cd\ *enter* ipconfig /release *enter* ipconfig /renew *enter* Lykke til.. Takker for tipset, men hele lanet er like operativt =) Boota router for å sjekke uten hell, og flere sliter her... (Andre steder i landet) Datt ut ca kl 18:30 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg også, pluss mange folk jeg har sett på Qnet. Uansett, MSN er for fjortisser, IRC er for tøffinger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Haha, nå kom jeg inn. Var ikke mange online gitt. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Haha, nå kom jeg inn. Var ikke mange online gitt. Bare deg eller? Blocka ute her ja Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hmm, sliter jeg også nå Noen som vet hva som foregår? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Haha, nå kom jeg inn. Var ikke mange online gitt. Slutter brukernavnet på @hotmail eller @msn.com?? Jeg har @msn.com og kommer ikke inn, men dama har @hotmail.com og kom seg inn på msn [Edit] Kom inn 20:26 [/Edit] Endret 6. april 2004 av TheGizmo Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har hotmail. Kom meg inn nå, etter kanskje 8-10 forsøk Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Virker som om MSN er helt på trynet for tiden... virker av og til, av og til ikke! Jeg kommer ikkje inn for øyeblikket Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 .....MSN er for fjortisser, IRC er for tøffinger. *host* Haha, nå kom jeg inn. Var ikke mange online gitt. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Får følgende feilmelding: Du kan ikke bruke Messenger nå, fordi kontaktlisten er ikke tilgjengelig. Prøv på nytt senere. Klikk hjelp blablabla.. Samme feilmelding alle får eller? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg bruker begge deler, kun IRC aktivt, så jeg er litt tøff. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 NET Messenger Service All Features Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere. Siste oppdatering: 06.04.2004 10:03:00 Stillehavskysten (GMT -8:00) Står å lese på http://messenger.msn.no/Status.aspx Starte underskriftskampanje mot Bill Gates & Co? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Starte underskriftskampanje mot Bill Gates & Co? Det kommer nok til å hjelpe. En underskrift her, og en der, til slutt har vi EN MILLION! Og da kan vi, da kan vi, da kan vi... VISE DE TIL HAM! Da legger'n nok ned hele skiten og pensjonerer seg tidlig. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Starte underskriftskampanje mot Bill Gates & Co? Off topic: Hvilket nr tror du vi får i kølappsystemet deres? 99999999?? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Heh... er vel ikke det lureste det heller Men nå er msn oppe og går igjen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hm, MSN Messenger fungerer for meg ._o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå