Gå til innhold

Er det noe sykt som kan skje?

Anbefalte innlegg

Når jeg nullstilte min gamle bruktkjøpte P800 mistet jeg norskspråket og måtte betale 500 for å få det igjen ved firmware update. (ingen språkpakker til min versjon)

Har kjøpt en brukt P900 nå og har lyst til å nulstille alt, men lurer på om det er noe som spes. som kan skje? Det står at "medie og programfiler vil bli slettet, men kan gjenopprettes fra cden eller web" Har ikke cden, men hva består medie og programfiler av? er det noe å ha? Hvilken program/medie?

Håper det er noen som har peiling.. Fikk telefonen i dag og vil nustille alt (få vekk alt fra tidligere bruker)

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg nullstilte min gamle bruktkjøpte P800 mistet jeg norskspråket og måtte betale 500 for å få det igjen ved firmware update. (ingen språkpakker til min versjon)

Har kjøpt en brukt P900 nå og har lyst til å nulstille alt, men lurer på om det er noe som spes. som kan skje? Det står at "medie og programfiler vil bli slettet, men kan gjenopprettes fra cden eller web" Har ikke cden, men hva består medie og programfiler av? er det noe å ha? Hvilken program/medie?

Håper det er noen som har peiling.. Fikk telefonen i dag og vil nustille alt (få vekk alt fra tidligere bruker)

På forhånd takk for svar!

Fikk også p900 i dag :thumbs:

det skal ikke skje noe om du gjør det da ! men vis telefonen ikke har Norsk som standar da blir det fjerna !! skjønner ??

for vis den ble kjøpt med engelsk softweare og lakt inn norsk av den andre brukeren så kan det hende at den norske blir fjernet ;)

off topic : hvao gammel er din hva måtte du gi for den ?? lurer bare siden jeg kjøpte en p900 i dag jeg også 7/4-04 :thumbs:

Lenke til kommentar
programvaren kan jeg vel bare få på sonyericsson.com så det er ikke noe problem.

Ga 5 000 for en ny ubrukt på qxl.no :) hadde en kjøp nå pris på 5 000,- (helt sykt)

NYDELIG mobil!

fikk du ikke med eske ?? osv ??

jeg kjøpte min i dag for 4700 2 uker gammel møtte forhandleren osv.. DET VAR DIGG !! kjøp nå pris på 5000 det er SYKT !! ja for en Ubrukt en

men jeg tror ikke du kommer til og få noen problemer !! men siden den er ubrukt trenger du jo ikke og FUCKe med sånnt !! da er den jo CLEAN når du får den ... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...