Jarbra Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hei! I dag tok Switftech-pumpen min kvelden. Jeg har for øyeblikket ikke 900 kroner å farte med, og lurte på om denne Hydor-pumpen er brukbar til jeg får meg en ny? EDIT: Støynivå er uvesentlig. Pumpen skal kun fungere som "backup". Endret 6. april 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hydor pumpen virker super, personlig mener jeg den er mer enn brukbar. spessielt til den prisen.. den er også helt lyd løs (så lenge den står på noe gummi) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En meget god pumpe! Er helt lydløs, noe som gjør at jeg kan ha PCen stående på 24/7! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Flott! Hadde en vesentlig dyrere pumpe tidligere, og den tok faktisk fyr! Håper jeg er litt heldigere med denne. Kan jo hende jeg får refundering - har tatt vare på kvitteringen. Takk for svar Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Flott! Hadde en vesentlig dyrere pumpe tidligere, og den tok faktisk fyr! Wow... ble det sån at den brant eller var sån at den svides inni? Hvis en pumpe starter å brenne så er det jo fare for resten av pcen Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hydoren holder leeenge! Har du ikke garanti på den gamle pumpen? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hadde hydor, og var veldig fornøyd. Iallefall til den prisen. Minuset er at det kommer en svak lyd.. Men overdøves av hardiskene.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hydoren er en god pumpe til prisen og den holder i de fleste tilfeller og gjør nok jobben godt nok (jeg har en selv). Men ikke stram til for hardt (med skru-slangeklemmer) på niplene som følger med. Det fikk våte konsekvenser hos meg (niplen knakk....). Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hydoren min var snill i nesten ett år, nå bråker den som **#¤&¤%/ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei! I dag tok Switftech-pumpen min kvelden. Jeg har for øyeblikket ikke 900 kroner å farte med, og lurte på om denne Hydor-pumpen er brukbar til jeg får meg en ny? EDIT: Støynivå er uvesentlig. Pumpen skal kun fungere som "backup". Har den selv.. meget fornøyd... VELDIG still... ( nesten lydløs ) å VELDIG bra.. go for it Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tror nesten jeg må "invistere" i en slik en den var usaklig billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå