MADsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg kjøpte nylig en laptop billig fra jobben til pappa. Det er en Fujutsu siemens pentium 3 1200mhz og problemet er ekstremt lav lyd på den, både og man kobler til eksterne høytalere/headsett eller bruker det intergrerte... det er så lavt at man må konsetrere seg for at man skal høre noe selv om det er helt stille i rommet... jeg har prøvd og skru opp lyden på startlinjen.. den er på fullt, media player er på fullt.. jeg vet ikke hva som kan feile den, og vil gjerne ha bedre lyd i den... jeg skal bruke pcn hovedsaklit til å se på film under ulike omstendigheter, så lyd er viktig... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Prøvd og reinnstalere lyd driverne?? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Nei, jeg vet ikke hvor cdene som fulgte med er, kjøpte bare maskinen.. er det noe jeg kan laste ned? jeg vet ikke noe specs om pcen da, kun at det er 1200mhz og 245 232 kb ram Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Prøvd å åpne volume Control, samt å sjekke høytalernivå i kontrollpanelet? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 ja. alt står på fullt.. men likevel har jeg problemer med å høre... når jeg bruker koss prota pro på den så hører jeg lavt sånn at jeg normalt sett ville skrudd opp lyden om jeg hadde kunnet... vil det ordne seg om jeg formaterer og får tak i driverne og installerer de på nytt?? er det et håp om det? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 enekelte windows drivere sucket, at lyd blir helt borte i natta, bare søk på lyd chips'n på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå