bonaqua Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nå finnes jo alt frå kaffitrakter te tannkost som ein kan koble på pcen, men finnes det fjernkontroll til pc som ein kan bruke med bluetooth? f.eks som kan brukes sammen med windows media player eller winamp f.eks, kanskje i sammen med dvd rom og cd spiller direkte også? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 det finnes infrarøde fjernkontroller til dette.. om det finnes bluetooth vet jeg ikke.. men infrarød fungerer.. og alle nødvendige greier følger vel med også.. så med mindre du er ultrafan av bluetooth så kan du jo vurdere infrarøde.. hmm. har ikke noen linker eller produkt navn.. men skal ikke være vanskelig å finne. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 For en del funksjoner kan du faktisk bruke en mobiltelefon med bluetooth. Husker ikke i farta hva programmet heter, men det har jeg lest sist i dag på hardware.no DrErling Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hva med Logitech® diNovo Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Eller en pronto RU-950? *DrErling stryker prontoen sin* Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vendur Har mange fjernkontrollere... både mottakere og sendere... Har selv kjøpt en Tira 2, slik at jeg kan styre parabolen som er i annen etasje... Slipper jeg å springe opp og ned for hver gang jeg vil bytte kanal...Girder er et veldig bra program til å programere fjernkontroll signal. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 "For en del funksjoner kan du faktisk bruke en mobiltelefon med bluetooth. Husker ikke i farta hva programmet heter, men det har jeg lest sist i dag på hardware.no" _ hørres inntressant ut, veit nokon kor eg kan lesa om detta? grunnen til at eg vil bruke bluetooth i sataden for IR er ganske banal enkel... eg har ikkje IR... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hva med Logitech® diNovo Dette funke veldig bra, MediaPad fungere som en fjernkontroll, kan styre hele maskina med den... Tastaturet kan du også bruke, men litt stort til formålet... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hva med Logitech® diNovo Har dette selv. Mediapad'en fungerer utmerket som fjernkontroll. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 alt dette er hardware basert, finnes ikkje eit program som gjere at eg kan bruke min sonyericsson t610 som fjernkontroll mot f.eks windows media player UTEN anna utstyr enn bluetooth i begge ender? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Last ned float fra denne fra siden. Gå inn på forumet på den siden, så ser du hvordan de får til å omgjøre t610 til en fjernkontroll.... Endret 11. april 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Fant en annen side med et program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå