Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn et bilde i bra kvalitet på google...

Stikk innom nærmeste "skiltmaler" de har som oftest plottere og de er i stand til å printe ut ca. 1 kvadratmeter i timen ++ i farger. (plotter) Så kan du spørre der hvilken oppløsning bildet må være i for at det skal passe til de målene du vil ha. etter det stikker du hjem og setter deg ned med photoshop og lager bildet i dne oppløsningen med PixelPlus funksjonaliteten i Photoshop, sender bildet på mail og du får mest sannsynlig henta dette dagen etter... :thumbup:

jeg har fått printa ut et sånt bilde engang. (lagde egen metallica plakat, ;) ) Vet ikke hvor mye en normal skiltmaler tar, men jeg betalte ingenting fordi jeg har en til nabo og jeg hjelper han med nettverk, programvare osv. Så fikser han sånne ting for meg.. :w00t:

Lykke til... Finner du ingen skal jeg se om jeg klarer å få hosta opp et nummer til deg i nærheten der du bor. (btw, han jeg kjenner er den eneste gjenstående ikkepensjonerte skiltmaleren med fagbrev i Norge.. ;) Hauger skilt og bilreklame ved trondheimsveien i oslo. En ansatt, på ferie ut denne uken, så du kan prøve å ringe ham til neste uke hvis du bor i nærheten.. ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Finn et bilde, trenger ikke være stort, print det ut på fotopapir i beste kvalitet. Scan det så inn med sinnsyk høy dpi. Da vil du få et stort og fint bilde av ham uten kvalitetstap.

Lenke til kommentar
Du trenger:

1 stk. kamera

2 stk. kraftige sugekopper med håndtak

1. stk liv du ikke er alt for redd for

Viljen til å snike deg inn på slottet.

:yes:

Det var ikke nakenbilde-papparazzi tips vi var ute etter.

Just joking :p

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...