NuB Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Topic sier det meste. Jeg trenger et program som skal brukes til brukertesting av systemer. En testperson sitter på maskinen og bruker en nettleser, mens softwaren kjører i bakgrunnen. Etterpå ønsker jeg å kunne: -se opptak av alt som har foregått på skjermen (alt brukeren har foretatt seg). -tilgang til logg over alt som har skjedd. Jeg ønsker nøyaktige data på events som menyvalg og musbevegelser, f.eks 50 ganger i sekundet, så jeg har nytte av dette statistisk. Det "trickye" her er at jeg vil logge klikk på menyer i html-dokumentet, ikke i selve nettlesergrensesnittet. Siden som skal analyseres vil være relativt enkel, men det vil være endel forskjellige valg brukeren skal gjøre, og de hun gjør skal loggføres. Som man ser så ønsker jeg to forskjellige ting på en gang her. Jeg har sett litt etter dette, men ikke funnet noe som åpenbart vil dekke behovet. Prisen bør ikke være altfor høy, ettersom dette er ment brukt i et studentprosjekt. Bruke vanlig video er ikke aktuelt. Endret 11. april 2004 av NuB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå