Gå til innhold

Demovare fra Komplett

Yidaki

Anbefalte innlegg

Lurte bare på en ting, kanskje dumt spørsmål.

Demobrukte Hovedkort, eller andre ting for den slags skyld, er det demobrukt fra butikkens side, eller er det varer som andre har bestilt, men sendt inn med feil.

Blir dette igjen solgt videre?

Er det trygt å kjøpe demobrukt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det er ikke brukt av andre... tror jeg iallefall.... de kalles demokort fordi Komplett har brukt dem til testing osv ;)

Er sikkert trygt det :p

De er ganske sikkert brukt av andre enn "butikken"..

Bl.a. tester jo HW kort de får "låne" fra Komplett..og da *tester* de korta.. dvs. overklokking. Noe som produsent ikke akkurat anbefaler.. ;)

Og så er det en del maskiner som blir returnert fordi kjøper enten angrer eller ikke har noesomhelst peil på montering av PC.. og blir sur og lei og returnerer..

Da "slakter" Komplett/PS-data PC'n i deler og selge dette som "demovare".. da de jo ikke kan selge dette som nytt lenger..

Men jeg har sålangt ikke hatt dårlig erfaring med demovare..

Lenke til kommentar

Leverte tilbake mitt ubrukte 9800 Pro kort til komplett... noen dager etter lå det som demo vare... 1000 kr billigere.. Dette var et ubrukt kort. Esken var kanskje åpnet. Så bare kjøp demovare. Funker det ikke så bare å klage til komplett

Endret av warillion
Lenke til kommentar
Du har jo garanti, men har hatt dårlige erfaringer med hovedkort; i de fleste tilfeller er det bare med selve kortet... har også opplevd at BIOS-batteriet har vært flatt

Jeg kjøptre et demobrukt Abit IC7 demobrukt fra Komplett, og to måneder etterpå tok det kvelden for godt. Innen det skjedde hadde jeg fiklet så mye på det at en eventuell garanti var long gone. Om jeg eller Komplett tok livet av det, vet jeg ikke, men dødt er det. Ville ikke kjøpt kritiske høykvelitetsgreier som demovare, men ting som ikke er fryktelig viktige, evt ekstra billige, no problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...