Gå til innhold

PCen min har sluttet boote og skikkelig?

xico

Anbefalte innlegg

Hmmf :\

Jeg formaterte serveren, installerte slackware, og adda users..... Flyttet den da ned i kjelleren , her bootet den fint, og alt var oppe og kjørte. Plutsli bare mista jeg kontakten med den, gikk ned for å skjekke, og den var avslått.....

Skrudde den på igjen, men nå peip den ikke (som den pleide og gjøre) , og det var heller ikke bildet på skjermen :o .

Sånn er det fortsatt....

Har prøvd: Clear cmos

Skifte skjermkort

SKifte ram

Skifte skjerm.

Ingenting funker :o

Viftene i maskinen starter, og jeg hører harddisken jobber...... Men ingenting mer skjer...

tenkte kanskje agp porten hadde tatt kvelden, men den burde vell ha pepet? et lite pip som den gjorde under hver oppstart før :\

hva er galt? :dontgetit:

300W PSU Ukjent merke

AMD duron 900

MSI KT3 UTLRA2

Apacer 256mb DDR

Gf2MX420

WD160GB

....

Hjelp? :blush:

Endret av xico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke noe forbedring nej :(

Noen som har noen tips? :o

Skal prøve og få tak i pci skjermkort, for å skjekke om det er agp porten......

men altså... viss jeg har kortslutta HK'et, hadde det startet da? :o

Lenke til kommentar

jeg hadde sammeproblem når jeg skulle skru på min pcen min i morges. Jeg tror det er en del av ett kjedeproblem. Årsaken til at jeg tror dette er at pcen min i går klikket 3ganger. Da mener jeg fryste seg helt, det kom pipelyder osv. Så kommer dette.

Jeg koblet fra diverse, deriblant min viftestyring og temp måler. Da bootet den, tror min 350W q-tec psu har skylden. Jeg bare tror som sagt. Hvis jeg hadde mulighet til det ville jeg ha prøvd en ny psu. Prøv den du har i din pc.

Hvis det går da si for all del i fra, for da skal jeg bestille ny.

Lenke til kommentar

Nei det går ikke desverre.... :(

det må altså være hovedkortet da? :(

Har riktignok ikke prøvd med et pci skjermkort, men tviler på det som er problemet, da speakeren ikke fungerer lengre :blush:

Endret av xico
Lenke til kommentar

min piper ikke i det hele tatt min..... og hvor skal jeg liksom sende inn hovedkort? :( Er flere år gammelt, og jeg har ikke noen kvittering på det eller noe..... :( får nok bare kjøpe meg et nytt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...