Gå til innhold

Hvorfor redde Allyse?


Messias^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker som om det foregår en liten flid internt i styret.

Og her passer det vel bra inn med et fint lite sitat fra en eller annen klok mann:

"Liten flue kan velte stor tue."

 

Men jeg innser at jeg må skrive hva det hele dreier seg om på underskriftssiden :)

Lenke til kommentar
Dersom ledelsen i hw.no kommer med sin versjon vil det mest sannsynlig bare bli enda mer stridigheter rundt alle punktene i denne.

Så det eneste vi står igjenn med som begrunnelse for hvorfor allyse sin avgang ikke offentliggjøres er dette?

 

Jeg har ikke noe med den avgjørelsen å gjøre, som sagt prøver jeg bare å klare opp i de misforståelsene som er oppstått her. Den uttalelsen var ikke ment som en begrunnelse.

Lenke til kommentar
Quotet fra http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=220967
Vi ønsker ikke å debattere medarbeidersaker offentlig.

 

Det oppsto en konflikt mellom to medarbeidere i Amotor.no, og vi forsøkte å løse saken til Amotor.nos beste. Vi hadde gode grunner til å løse saken slik vi gjorde, men dessverre kunne ikke saken løses slik at alle parter ble fornøyd.

Quoter meg selv her, liker det ikke.

Er ikke det en god nok begrunnelse? Hva krever dere egentlig?

Lenke til kommentar
Etter å ha lest denne tråden får jeg bare mer og mer bekreftet min mistanke om små indre konflikter i hw-nettverket. Det virker som om det foregår en liten flid internt i styret.

Ja, det har vært en konflikt mellom deler av amotor på den ene siden, og hw.no-styret og resten av amotor på den andre siden. Etterdønningene merker vi fortsatt. Så vidt jeg vet er styret i hw.no enige, det er ingen splid der.

Lenke til kommentar
Det virker som om det foregår en liten flid internt i styret.

Og her passer det vel bra inn med et fint lite sitat fra en eller annen klok mann:

"Liten flue kan velte stor tue."

 

Men jeg innser at jeg må skrive hva det hele dreier seg om på underskriftssiden :)

Høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Vel, må bare komentere en ting her. Det ser ut til at en del har misforstått min en av mine poster i denne tråden. Det er sterkt beklagelig. For å gjøre det klart: konflikten dreier seg ikke om penger/øknomi. Utsagnet var en del av min komentar til at nettverket virker rart og useriøst. Beklager misforståelsen.

Endret av ernie85
Lenke til kommentar
Quotet fra http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=220967
Vi ønsker ikke å debattere medarbeidersaker offentlig.

 

Det oppsto en konflikt mellom to medarbeidere i Amotor.no, og vi forsøkte å løse saken til Amotor.nos beste. Vi hadde gode grunner til å løse saken slik vi gjorde, men dessverre kunne ikke saken løses slik at alle parter ble fornøyd.

Quoter meg selv her, liker det ikke.

Er ikke det en god nok begrunnelse? Hva krever dere egentlig?

Den svake part ønsker en diskusjon rundt dette, etter alt og dømme godtar ikke hw styret dette. Det får det til å virke som det er elementer som skjules; hw-styret ikke har en god nok begrunnelse for allyses avskjed.

 

Da det er brukerne som fører til sponsor-/reklameinntekter, bør vi også ha noe å si i denne konflikten, ihvertfall få føre hva saken dreier seg om, og få diskutere fritt (dvs uten sensur) om avgjørelsen var korrekt eller ei.

Lenke til kommentar
Den svake part ønsker en diskusjon rundt dette, etter alt og dømme godtar ikke hw styret dette. Det får det til å virke som det er elementer som skjules;  hw-styret ikke har en god nok begrunnelse for allyses avskjed.

Den svake part? Det er to parter i denne saken, hw-no samt deler av amotor, og allyse samt en annen del av amotor. (Med amotor refererer jeg her til nåværende og tidligere medarbeidere.) Partene har hatt en diskusjon seg i mellom.

 

Da det er brukerne som fører til sponsor-/reklameinntekter, bør vi også ha noe å si i denne konflikten, ihvertfall få føre hva saken dreier seg om, og få diskutere fritt (dvs uten sensur) om avgjørelsen var korrekt eller ei.

Mener du også at alle kundene skal ha noe å si i en personalsak hos Rimi? Det er jo tross alt de som fører til inntekter...

Lenke til kommentar
Den svake part ønsker en diskusjon rundt dette, etter alt og dømme godtar ikke hw styret dette. Det får det til å virke som det er elementer som skjules;  hw-styret ikke har en god nok begrunnelse for allyses avskjed.

Den svake part? Det er to parter i denne saken, hw-no samt deler av amotor, og allyse samt en annen del av amotor. (Med amotor refererer jeg her til nåværende og tidligere medarbeidere.) Partene har hatt en diskusjon seg i mellom.

 

Da det er brukerne som fører til sponsor-/reklameinntekter, bør vi også ha noe å si i denne konflikten, ihvertfall få føre hva saken dreier seg om, og få diskutere fritt (dvs uten sensur) om avgjørelsen var korrekt eller ei.

Mener du også at alle kundene skal ha noe å si i en personalsak hos Rimi? Det er jo tross alt de som fører til inntekter...

Det er vel rimelig tydelig for de fleste at hw-styret og en del av amotor er en sterkere part enn en annen del av amotor?

 

Sammenligningen med Rimi var ikke så verst, dog så blir det ikke det samme. Hadde Rimi bestått av et samlingsrom der en person var ordstyrer, Rimi fikk penger etter hvor mange som kom, plutselig ble ordstyrer som mange likte sparket uten begrunnelse, uten mulighet til å komme til det aktuelle samlingsrom for å gi sin versjon om hvorfor han ble sparket, samtidig som dette samlingsrommet så og si hadde monopol, da hadde det vært det samme.

 

Og som du tidligere har skrevet: du antar at allyse ikke var ansatt og ikke mottok lønn, ergo blir sammenligning med Rimi feil.

Lenke til kommentar
Da det er brukerne som fører til sponsor-/reklameinntekter, bør vi også ha noe å si i denne konflikten, ihvertfall få føre hva saken dreier seg om, og få diskutere fritt (dvs uten sensur) om avgjørelsen var korrekt eller ei.
Mener du også at alle kundene skal ha noe å si i en personalsak hos Rimi? Det er jo tross alt de som fører til inntekter...

Er nok enig. Det eneste brukerne kan gjøre er å organisere en boikott.

 

Så hvis noen brenner så hardt for Allyses posisjon, så er jeg med på en boikott. En uke, eller noe sånt. Får sponsorene ferten i det, så er de nok lite villig til den uken brukerne er borte, og hw.no vil tape penger. Eller bringe Allyse tilbake til sin stilling.

Lenke til kommentar

Det er vel rimelig tydelig for de fleste at hw-styret og en del av amotor er en sterkere part enn en annen del av amotor?

 

Ja. Og de to partene har hatt en diskusjon seg i mellom. At styret ikke har godtatt en diskusjon mener jeg blir helt feil å si. At den ene parten så velger å gå offentlig ut med sin side i saken er en helt annen sak.

 

Sammenligningen med Rimi var ikke så verst, dog så blir det ikke det samme.

Jeg er enig, det var å sette det litt på spissen. Saken er vel at styret er i sin fulle rett til ikke å gå ut med det, men at de likevel kan velge å gjøre det for å tilfredsstille et ønske fra en del av brukerne. Så vidt jeg forstår går de ikke ut med alt som har skjedd bl.a. for å beskytte allyse. Jeg har som sagt ikke noe med avgjørelsen å gjøre, men hvis faktisk allyse ønsker at alt skal komme på bordet foreslår jeg at han tar kontakt med styret, og at de i fellesskap kommer frem til en uttalelse om hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Jeg har det litt vanskelig for å tro at amobil ikke tjener en eneste krone på all den reklamen de har, de har jo like mye som hw.no, greit nok at de ikke tjener så mye som hw.no på det p.g.a lavere besøkstall, men at det ikke kommer en eneste krone utav det :hmm:

FYI: Det er Amotor vi snakker om, ikke Amobil! :)

:blush:

Ble litt for sent igår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...