GeCcO Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Alle .avi filmer jeg prøver å spille av stopper opp etter rundt 5-10 sekunder, bilde stopper men lyden fortsetter. Har innstallert alt av codecs osv. og prøvd å spille av samme film i forskjellige spillere, men det samme skjer hver gang. Hva er galt ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ...Har innstallert alt av codecs osv... oooooog DER har vi problemet. Fjern alle kodeks og installer ffdshow som du finner på http://www.google.com Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Takker så meget, fungerer utmerket nå. Så det kan altså bli litt for mange codec'er av og til ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Absolutt. "Jo flere jo bedre" gjelder ikke i kodek-verdenen Fint at det funket da! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Noen filmer er bare så fucka, at bildet henger igjen enkelte ganger. Ripper en del filmer selv (gidder ikke og ha en haug DVD-filmer liggende hele tiden), jeg har ikke merket noe hakking i filmene. Men filmer jeg laster ned derimot (lovlig ja ), hender det at det er en del hakking. Dette pga. at filmene ofte ikke blir lastetned helt. Derfor blir de fucka sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå