Wizendraw Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Må innrømme at jeg hadde veldig standardnavn før, helt til jeg så denne tråden Whinedoze Gay bar (warez ) Arcade! (spilldisk) Futurama! (filmer/musikk) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 C: Yarr D: Avast E: Davey Jones Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ehh, noen piratgreier på E:??? hehe Var ikke Davey Jones en pirat som druknet? Vet i alle fall at Davey Jones's Locker er havets bunn. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) C:\ Wintendo D:\ CrapXP /dev/hda M4andrake /dev/hdb HomeSweetHome /dev/hdc w00t Endret 13. november 2004 av Gimper Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 på denne daten er det vell noe sånt som / /boot /root / {hsa1} har enda ikke lært meg hvordan filsystemet til linux virker , så jeg tør ikke lagre ting på daten enda Samma faen åssen det virker vel!!! bare å lagre i vei det!§! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå