dessessop Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 G`day. Eg har fått eit problem med pc`n min. kjøpte nytt hovedkort for ca 1måned siden, men når eg starter maskinen opp no så begyner det ein alarm fra pc høgtaleren. eg har sjeka cpu og chipset tempratur og begge er på eit normalt nivå. alarmen begyner som oftest med ein gang eg starter maskinen og forsetter til windows er ferdig lasta. det hender og at den slår seg av. Kva er det som gjør dette??? eg har eit abit AN7 hovedkort. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvis det blir for plagsomt, ta og koble ut frontpanel speakeren . Uansett, det hadde vært smart å finne ut hva den klager på. Hovedkortet mitt har bare ult en gang, og det var når jeg ikke hadde kobla på den ekstra 4 pin strømforsyninga til P4 hovedkortet mitt, sånn at all strømmen ble trekt fra hovedforsyninga, forårsaka høy chipset temp på 60-62c. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 trur det skal vere ok. og tempratren på chipsetet er jo på eundt 20C. det kan ikkje vere noko med for svak strømforsyning? trur den er på 360w. men takk for tipset. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hei, er det noen på påskeferie her ? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Påskeferie? Eg veit ikkje kva ferie er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå