[ReXoR] Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hmm.. Pakka mi er 2 "hopp" unna siste stoppested (hentestedet mitt, på kiwi) - har jeg mulighet til å få henta dem før den når frem til siste stoppested? Dette er det vanlige forløpet den har; Stokke(Komplett)->oslo->drammen postterminal->postkontor på kjøpesenter->kiwibutikken der jeg henter den. Jeg vil hente den når den er på kjøpesenteret (da Posten bruker lang tid på å få den frem til kiwibutikken min).. Har jeg da mulighet til å hente den på f.eks. kjøpesenteret? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror nok det blir vanskelig. Posten er ofte litt vanskelige når det gjelder å hente pakker "ureglementert". Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 okay. Nei, det som er så irriterende, er at det er lissom 10 minutter fra posten til kjøpesenteret, og 10 minutter til kiwi-butikken fra senteret (selv om turen tar 10 minutter fra selve terminalen også). Så derfor, så mellomstopper pakka mi på kjøpesenteret, selv om bilen GJERNE kunne tatt den med videre til meg, men dette bruker de som regel 2 dager på. Så istedet for å kunne hente pakka mi f.eks. i mårra, er jeg sannsynligvis nødt til å vente til etter påske med å få henta den. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vet at det blir tungvint ja. Men du kan jo bare stikke og spørre. Men ikke bli voldsomt skuffet hvis du ikke får hentet den.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har litt problem med å se hvor bil relevant dette er .. hadde ikke offtopic vert bedre? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Oops! Trodde det var annet under søppel-forumet. Må vel ha posta feil. Enhver moderator er velkommen til å flytte (eller Slette) tråden da jeg har fått henta opp pakka (o: Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvis pakken er i oppkrav, får du ikke hentet den før den er helt fremme. Årsak: Pakken skal regges i bankoen, noe som ofte gjøres på siste "stoppeplass". Lenke til kommentar
Izor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Neppe Jeg fikk henta pakka på postkontoret når siste "stoppested" var Prixen. skulle gå bra altså. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tips: skriv postnummeret til den første plassen når du bestiller. Da tror jeg pakken kommer der og ikke til Kiwi (hvis de ikke har samme nummer da). Slik er det hvertfall her, vi har "byttet" postnummer siden pakkene da kommer på Rimi 20 meter unna istedet for Shell 1 km unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå