Gå til innhold

Hente pakke før "stoppestedet"

[ReXoR]

Anbefalte innlegg

Hmm..

Pakka mi er 2 "hopp" unna siste stoppested (hentestedet mitt, på kiwi) - har jeg mulighet til å få henta dem før den når frem til siste stoppested?

Dette er det vanlige forløpet den har;

Stokke(Komplett)->oslo->drammen postterminal->postkontor på kjøpesenter->kiwibutikken der jeg henter den.

Jeg vil hente den når den er på kjøpesenteret (da Posten bruker lang tid på å få den frem til kiwibutikken min)..

Har jeg da mulighet til å hente den på f.eks. kjøpesenteret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay.

Nei, det som er så irriterende, er at det er lissom 10 minutter fra posten til kjøpesenteret, og 10 minutter til kiwi-butikken fra senteret (selv om turen tar 10 minutter fra selve terminalen også).

Så derfor, så mellomstopper pakka mi på kjøpesenteret, selv om bilen GJERNE kunne tatt den med videre til meg, men dette bruker de som regel 2 dager på.

Så istedet for å kunne hente pakka mi f.eks. i mårra, er jeg sannsynligvis nødt til å vente til etter påske med å få henta den.

Lenke til kommentar

Tips: skriv postnummeret til den første plassen når du bestiller. Da tror jeg pakken kommer der og ikke til Kiwi (hvis de ikke har samme nummer da). Slik er det hvertfall her, vi har "byttet" postnummer siden pakkene da kommer på Rimi 20 meter unna istedet for Shell 1 km unna :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...