smoker2 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei Hvorfor ikke slette alt du har av mms,gprs og wap innstillinger og legge alt inn på nytt,og slå av og på igjen etter at du har mottat nye? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 hei hvorfor ikke slutte å gi gale opplysninger? mitt råd: avbestill mobilpost, så slipper du å motta mms'er på telenors hjemmeside. snakk med kundeservice: 09000 Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Heisann, hadde noe av det samme problemet. Det du kan gjøre er å resette gprs'en (ikke spør hvordan) din. mms går jo over gprs og det kan være her feilen ligger! Gå i en telenor mobilbutikk, så gjør de dette gratis for deg! Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Heisann, hadde noe av det samme problemet. Det du kan gjøre er å resette gprs'en (ikke spør hvordan) din. mms går jo over gprs og det kan være her feilen ligger! Gå i en telenor mobilbutikk, så gjør de dette gratis for deg! det har jeg prøvd for lenge siden.. og bare så du vet det, å resete GPRS er det samme som å slette alle wap-kontoer og alle data-kontoer og bestille dem på nytt. er det noen som har lest dette eller? takker for alle svar som er seriøse jeg skrev det i første post. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ting ser ut til å funke nå ivertfall. sletta alle kontoer og slikt (og jeg har ikke hatt mobilpost...) og fikk dem til å sende det på nytt. det underlige var at når jeg sjekka wap infoen som ble sendt over så stemte den ikke med det som sto på sia (fant en gjennomgang for hvordan sette opp manuellt) hukser ikke om det samme gjaldt for mms men det er verd å sjekke... Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 du må ha hatt mobilpost! ellers hadde aldri mms'ene kommet på internett istedet for på telefonen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) sprøtt, kan ikke huske å ha bestillt det. men det virker som om mmsene blir autorouta til websia om dem ikke blir levert innen en viss tid. betyr det at om jeg prøver å avbestille mobilpost så blir dem liggende i systemt til de blir levert eller går ut på dato? ok, nå er jeg virkelig forvirra. svinga innom tjenestelista på telenormobil sia for å se om jeg fkatisk hadde mobilpost aktivisert og nei der var det ingen tjenester uten om de vanlige som var skrudd på... forstå det den som gidder... grr, jeg ha gprs dekning, signalet er på topp, hvorfor insisterer telenor på å putte mmsene i mobilpost kassa og sende meg en sms varsel? mms er satt opp akkurat som beskrevet på sia til og med. kan det være fordi personen som sender er netcom kunde? hmm, kom til å tenke på det at det faktisk funker å forwarde meldingene fra mobilpost til mobilen min (mesteparten av tiden, har en som gikk i ring og kom tilbake til mobilpost kassa)... Endret 24. mai 2004 av hobgoblin Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 kjenner en som hadde det samme problemet. hadde (har ennå) en t610 som kunne motta, men klarte ikke å sende mms. aner ikke hva personen gjorde med det. skal jeg sjekke det opp hvis du er interessert i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå