Pep Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har lyst til å lage en helt egen bakgrunn. Feks lage litt "grafikk - bølger og linjer" i bakgrunnen som jeg kan legge knapper, tekst og bilder i. Og for eksempel nyheter/gjestebok i midten hvor det ikke er fancy grafikk. På en måte noe lignende dette: www.xbox.com. Men selvfølgelig ikke så komplisert. Hva trenger jeg av software for å få til det?Hvordan går jeg frem? Har idag frontpage 2003, men ser dårlig ut med å lage sånt design med det...... Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Photoshop er vel noe du kunne tenke på da?? Det er jo et veldig bra bilde redigeringsprogram... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men ikke det beste i verden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er ikke en bakgrunn du er ute etter, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Det er ikke en bakgrunn du er ute etter, bare så det er sagt. Kan nok stemme. Får vel neppe knapper etc. til å ligge "riktig" med en bakgrunn. Kan du si noe mer? Hvordan få til?Hva trengs etc? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Trykk på "generate web interface"-knappen i Photoshop, så kommer den dalende ned fra himmelen. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Sorry, men er helt fersk på dette....spesielt Photoshop. Men får bare prøve, lese og lære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå