lokeland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hva burde man egentlig velge - phpBB eller yaBB? Bruker selv phpBB mest, men har også prøvd yaBB.. Jeg vet phpBB hadde et par sikkerhetshull, blandt annet i search.php-fila, og det trekker jo seff ned.. Men hvordan er det me yaBB? Tenker mest på sikkerhet. Finnes det kanskje et annet BulletinBoard som er mye bedre? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Velg den du liker best, begge er bra og avanserte BB. phpBB er vel større, så det finnes kanskje flere skins til den? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvorfor ikke Invision Power Board? Syns selv det er klart bedre enn phpBB. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hvorfor ikke Invision Power Board?Syns selv det er klart bedre enn phpBB. Beste jeg har vært borti Anbefales på det sterkeste (dette forumet kjører, en noe modifisert versjon, IPB) EDIT: Men du bør kanskje vente til IPB 2 kommer ut, og etter betaen å dømme, så er det en utrolig god forbedring Endret 6. april 2004 av PT Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 EDIT: Men du bør kanskje vente til IPB 2 kommer ut, og etter betaen å dømme, så er det en utrolig god forbedring Det har du helt rett i! Men denne versjonen er ikke akkurat dårlig heller Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Og som det er sagt, det er sikkerhets-hull i det meste, hvis det ikke er rapporter om hull et sted så kan det tyde på dårlige/få undersøkelser... Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har sett et tøft forum..... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jeg har sett et tøft forum..... Tøft Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hadde jeg bare husket hva det heter Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Inntil mitt forum er ferdig, anbefaler jeg Invision Board! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Sikkert IPB2.0 beta det er snakk om, skal være gratis den og ja Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Finner den her: http://www.invisionboard.com/download/ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vikingboard! Når er første beta til Vikingboard ute? Jeg skal lett teste det! Har noen forum som jeg har lyst å prøve det ut på! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vikingboard! Når er første beta til Vikingboard ute? Jeg skal lett teste det! Har noen forum som jeg har lyst å prøve det ut på! holder på å sette opp en "intern versjon" nå slik at det er mulig for flere å kode på det etterhvert som jeg får med meg flere på prosjektet og i samme sekund jeg gjorde det låste maskinen seg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mr.Ueland: Og såklart skal Vikingboard ha syntax-highlighting på PHP kode. (?) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mr.Ueland: Og såklart skal Vikingboard ha syntax-highlighting på PHP kode. (?) men nå får vi ikke spore av tråden helt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mr.Ueland: Og såklart skal Vikingboard ha syntax-highlighting på PHP kode. men nå får vi ikke spore av tråden helt Hvem sporer av? Den skal også ha syntax-hl for CSS også. Om jeg så må gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå